مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی البرز گفت:متولی اصلی نظارت بر توزیع گاز مایع سازمان صنعت معدن و تجارت است که با اتفاق این افراد گشت مشترکی برای نظارت داریم.
کد خبر: ۷۹۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 11 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مجتبی دلبری گفت: حدود ۱۳ هزار خانوار در استان البرز فاقد گاز شهری هستند که این افراد مصرف کننده سوخت مایع نفت سفید برای مصارف حرارتی و گاز مایع برای  پخت و پز هستند.

او با اشاره به استاندارد مصرف گاز هر خانوار افزود: برای هر خانوار در ماه حدود ۲ تا ۳ عدد کپسول گاز مصرف می‌شود که با این حساب مصارف گاز مایع به طور کل ۳۹۰ تن برای کل خانوار‌های فاقد گاز شهری در ماه است.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی البرز ادامه داد: برای مصارف بخش‌های عمومی مانند رستوران‌ها نیز که به گاز شهری وصل نیستند  گاز مایع حدود ۶۱۰ تن مصرف می شود که دو برابر حجم کل مصارف استان باید به حداکثر ۱۰۰۰ تن برسد در صورتی که اکنون ماهیانه بالغ بر ۳۷۰۰ تن گاز مایع توزیع می‌ شود.

دلبری با اشاره به آمار توزیع گاز مایع در استان گفت: این آمار نشان می‌دهد که گاز مایع در چرخه و شبکه قانونی مصرف نمی‌شودو اتفاقی در این میان است.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی البرز با اشاره به قیمت‌های توزیع کپسول گازتوسط برخی فروشندگان که با قیمت بالایی به مردم عرضه کردند، گفت:در فروش و توزیع گاز مایع به هیچ عنوان نرخ دوم نداریم و قیمت هر سیلندر گاز طبق مصوبه انجمن صنفی توزیع کنندگان گاز مایع کشور که آخرین قیمت در مهرماه گزارش شده ۷۸۰۰ تومان است.

اوبا اشاره به کمبود گاز در برخی نقاط البرز از جمله نظرآباد و ساوجبلاغ افزود: متولی اصلی نظارت برعرضه گاز مایع سازمان حمایت و اداره صنعت معدن و تجارت است که با اتفاق این افراد گشت مشترکی خواهیم داشت تا نظارت‌ها را انجام دهیم.

دلبری در پایان گفت: چنانچه شهروندان برای تهیه گازمایع به هر گونه مشکلی در تهیه آن مواجه شدند، می‌توانند با شماره واحدبازرسی شرکت پخش ۳۲۵۴۲۵۳۱ و روابط عمومی منطقه ۳۲۵۴۲۵۱۷ و تلفن ۲۴ ساعته پاسخگویی به شکایات ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند همکاران بخش ضمن بررسی مشکلات با افراد متخلف برخورد می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار