رییس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی استان تهران گفت: همزمان با هفته پدافند غیرعامل ۱۸ رزمایش و کارگاه آموزشی با موضوع پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 09 November 2019

۱۸ رزمایش پدافند غیرعامل حوزه کشاورزی در استان تهران برگزار شد

به گزارش تابناک تهران، تیمور قاسمی روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته پدافند غیرعامل از هشتم تا چهاردهم ماه جاری با اجرای ۱۸ رزمایش و کارگاه آموزشی در بخش‌های زراعت، دام، طیور و آبزیان در استان تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: تا پایان امسال بیش از ۴۰ رزمایش و کارگاه آموزشی دیگر نیز در بخش های مختلف کشاورزی در بخش‌های مختلف پدافند غیرعامل برگزار خواهد شد که رزمایش مبارزه با تب کریمه کنگو نیز فردا (یکشنبه) در شهرستان اسلامشهر برگزار خواهد شد.

رییس اداره بحران سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خاطرنشان کرد: توانمندسازی اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و همچنین مدیران حوزه پدافند غیرعامل از مهمترین اهداف اداره بحران بخش کشاورزی در این استان است و به همین منظور امسال تلاش داریم حدود ۶۰ دوره و کارگاه آموزشی و همچنین رزمایش پدافند غیرعامل در حوزه کشاورزی برگزار شود.

به گفته وی، فعالیت های بخش کشاورزی به گونه ای است که بدلیل تغییر اقلیم، ناپایداری های جوی، مخاطرات طبیعی و به ویژه تهدیدات زیستی همواره بخش کشاورزی را تحت تاثیر قرار داده به همین منظور توانمندسازی و افزایش دانش علمی، تخصصی و فنی نیروی انسانی در حوزه پدافند غیرعامل ضروری است.

قاسمی یادآور شد: استان تهران با داشتن ۱۸۷ هزار هکتار اراضی فعال کشاورزی همواره مورد تهدید قرار دارد و برای ایمنی و حفاظت از این اراضی و همچنین تامین امنیت غذایی باید خود را به آخرین دانش روز دنیا مجهز کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار