رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برند شدن نام قشم در سازمان های بین المللی، لزوم تداوم و ارتقاء کیفیت خدمات در این جزیره را افزایش داده است.
کد خبر: ۷۹۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 05 November 2019
به گزارش تابناک کیش، حمیدرضا مومنی در نشست هم اندیشی با اعضای شورای شهر و شهرداری بندرعباس، با تبریک انتخاب شهر بندر عباس به عنوان شهر خلاق توسط سازمان جهانی یونسکو، بیان داشت: موفقیت های قشم در  سازمان های بین المللی همانند UNWTO  و مجموعه ژئوپارک های جهانی یونسکو ظرفیتی ارزشمند برای جزیره و معرفی برند منطقه آزاد قشم است.

وی با تاکید بر لزوم احترام به حقوق شهروندان افزود: وظایف شهرداری ها و شوراهای شهر، کمک به جاری شدن و تحقق حقوق مردم و شهروندان است.

مومنی با برشمردن خدمات سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه گردشگری گفت: ساخت 13 کمپ پارک با امکانات رفاهی کامل در نقاط مختلف جزیره، موجب توزیع گردشگر و کم شدن بار ترافیکی در شهرهای سه گانه قشم، درگهان و سوزا شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان برای همکاری با مجموعه شورای اسلامی و شهرداری بندرعباس در حوزه های مختلف عمرانی، اجتماعی و گردشگری اعلام آمادگی کرد.

*بندرعباس محور ورود گردشگر و قشم مقصد گردشگری هرمزگان است

اعضای شورای شهر و شهرداری بندر عباس به میزبانی معاونت امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، از پروژه های عمرانی منطقه آزاد قشم و فعالیت های این سازمان در حوزه کمپ پارک ها و توسعه فضای سبز بازدید کردند.

رضا حیدری زاده، رییس کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای اسلامی شهر بندرعباس با تاکید بر خدمات موثر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در توسعه فضاهای شهری گفت: بندرعباس محور ورود گردشگر و قشم مقصد گردشگری استان است.

وی همچنین خواستار همگرایی و انتقال تجربیات سازنده در حوزه های مختلف خدمات شهری بین دو شهر قشم و بندرعباس شد.

حضور در باغ موزه گیاه شناسی جزیره و آشنایی با تولیدات گیاهی این مرکز بخش نخست این بازدیدها بود. مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم هم گزارشی از نحوه کشت و عمل آوری گونه های در حال تکثیر و سازگار با اقلیم جغرافیایی قشم را به اطلاع  بازدیدکنندگان رساند.

بازدید از کمپ پارک ایران زمین، پارک محله ای یاس شهرک نریمان، فاز دوم کمپ پارک آفتاب، پارک زیتون و سینما دریای قشم بخش های دیگر این بازدیدها بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار