فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری یک سارق حین سرقت و کشف 17 فقزه انواع سرقت خبر داد.
کد خبر: ۷۹۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 23 October 2019

دستگیری سارق و کشف 17 فقره سرقت در شهرستان البرز

 به گزارش تابناک قزوین سرهنگ " بهرام منصوری" فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت : در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با پلیس 110 و گزارش حضور سارق در یکی از اماکن شهرک مهرگان بلافاصله تیمی از عوامل تجسس و انتظامی کلانتری 15 این فرماندهی وارد عمل و به محل اعزام شد.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل، متهم که جوانی 24 ساله بود حین سرقت دوربین های مداربسته در یکی از ساختمان های "شهرک مهرگان" دستگیر در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ منصوری اضافه کرد: متهم در بازجوئی فنی پلیس به 17 فقره سرقت دوربین های مداربسته،موتورسیکلت ، دوچرخه و اقلام موجود در انباری های ساختمان ها در شهرک مهرگان و "محمدیه" اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز تصریح کرد: در ادامه بازجوئی فنی پلیسی از متهم ، شكات شناسايي و اموال مكشوفه ازمخفي گاه متهم كشف و باحضور مالباختگان رد مال شد.

وی بیان داشت: در این خصوص نیز در بازجوئی های انجام شده از متهم يك فروشنده مواد مخدر در شهرک مهرگان شناسايي و دستگیر و 8 گرم مواد از نوع شيشه وهرويين بصورت بسته بندي شده واماده فروش وترازوي توزين از وی كشف شد.

سرهنگ منصوری با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست: در محل نصب دوربین های مداربسته که خود به عنوان یکی از عوامل اصلی و بازدارنده سرقت است ملاحظات امنیتی را رعایت کنند.

برچسب ها: البرز ، پلیس ، سرقت ، دستگیری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار