مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان فارس گفت: وضعیت ارتباطی بیش از دو هزار و۳۳۶ روستا بالای ۲۰ خانوار استان پایش و ارزیابی شد.
کد خبر: ۷۹۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 23 October 2019

تابناک فارس به نقل از مهر:مهرداد سهرابی بیان کرد: بر اساس دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به بررسی وضعیت ارتباطی روستاهای کل کشور و بروز رسانی اطلاعات موجود در حوزه ارتباطات اقدام شد که در استان فارس نیز این مهم اجرایی و بر همین اساس بیش از دو هزار و ۳۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در ۲۹ شهرستان استان مورد پایش قرار گرفت.

وی در خصوص مدت زمان اجرای این طرح تاکید کرد: ۲۹ شهرستان استان فارس ظرف مدت سه ماه و با بهره گیری از توانمندی بیش از شش هزار نفر-ساعت مورد ارزیابی قرار گرفت.

سهرابی با اشاره به دستگاه های همکار در این پروژه اظهار کرد: دستگاه های مختلفی در این طرح با اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان همکاری داشتند که از جمله این دستگاه ها می توان به اداره کل ارتباطات زیر ساخت استان، مخابرات منطقه فارس، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و اداره کل تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه جنوب اشاره کرد.

او معتقد است: اطلاعات جمع آوری شده از وضعیت ارتباطی روستاها زمینه ساز پیشرفت و بهبود وضعیت ارتباطی استان بوده و قدم بزرگی در کاهش شکاف دیجیتالی و افزایش خدمت رسانی در مناطق کمتر توسعه یافته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار