بزرگ‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور به زودی در شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو) در لامرد استان فارس افتتاح می شود‌.
کد خبر: ۷۹۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 23 October 2019

در نشستی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و اعضای هیات مدیره شرکت سالکو آخرین وضعیت پیشرفت ساخت این کارخانه مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است افتتاح این کارخانه به عنوان بزرگ ترین طرح تولیدی صنایع فلزی نقش مهمی در زمینه تامین نیاز آلومینیوم کشور ایفا خواهد کرد.

شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو) در راستای اهداف توسعه صنایع انرژی بر و با هدف صادرات، افزایش اشتغال و استفاده بهینه از منابع عظیم گازی کشور از طریق ساخت یک کارخانه ذوب آلومینیوم با ظرفیت تقریبی یک میلیون تن در سال در سه فاز جداگانه اقدام کرد.

چشم انداز این شرکت تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده آلومینیوم در کشور و قرار گرفتن در جمع 4 تولید کننده برتر آلومینیوم در خاور میانه از طریق توسعه ظرفیت تولید آلومینیوم جهت ایجاد ارزش افزوده در بخش انرژی و دسترسی به بازارهای صادراتی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
مگه لامرد آب داره که اینقدر اونجا سرمایه گذاری صنعتی میشه؟ کارخانه آلومینیوم سازی نیاز شدید به آب داره، چه خبره اونجاااااا !!!!!؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
مگه یزد آب داشت که این همه کارخونه فولاد و کاشی زدن ، آب یک جای دیگه را با وعده و وعید بر می دارند می برند.
زرشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
۹۰تا مهندس رو دم راه اندازی اخراج کردن بخاطر اعتراض به حقوق ۳تومنی. کارگر تو عسلویه داره ۴تومن میگیره. اینم از اشتغالزایی شون.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار