نمایشگاه آثار جمعی از هنرمندان چینی با عنوان"سمفونی دوستی راه ابریشم" روز چهارشنبه در موزه هنرهای معاصر اصفهان گشایش یافت.
کد خبر: ۷۹۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 23 October 2019

این نمایشگاه با حضور هیات ۲۵ نفره چینی شامل 18 نفر از هنرمندان برجسته در زمینه مجسمه‌سازی، چاپگری و نقاشی و هفت نفر از مدیران موزه هنر و صنایع‌دستی کشور چین افتتاح شده است.

مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان در این زمینه گفت: در این نمایشگاه 50 اثر از کودکان هنرمند چینی با عنوان "سمفونی دوستی راه ابریشم" در گالری شماره 2 این موزه به نمایش گذاشته شده است.
مهدی تمیزی اظهارداشت: در 2 سال گذشته موزه هنرهای معاصر اصفهان آثار کودکان اصفهانی را به مسابقه بین‌المللی "سمفونی دوستی راه ابریشم" شانگ‌های ارسال کرد که در این رابطه نمایشگاهی در آن کشور برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این کودکان در سال ۲۰۱۸ میلادی سه جایزه بین‌المللی و در سال ۲۰۱۹ میلادی 2 جایزه بین‌المللی کسب کردند که جوایز و لوح افتخار آن‌ها یکم آبان در افتتاحیه نمایشگاه "سمفونی دوستی راه ابریشم" در اصفهان اهدا می‌شود.

تمیزی برپایی این نمایشگاه را همزمان با بیست و پنجمین سال تاسیس موزه هنرهای معاصر اصفهان و با همکاری بنیاد هنری بردبار و بنیاد توسعه آموزش و پرورش شانگهای و موزه هنرهای کلکسیونی شانگهای چین عنوان کرد.

این نمایشگاه تا 17  آبان از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ برای بازدید علاقه‌مندان برپاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار