رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود خبر داد؛
علی اکبر قربانلو از کشف بیش از ۴۰ کیلو گرم گوشت خوک در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۷۹۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 23 October 2019

به گزارش تابناک سمنان:  علی اکبر قربانلو رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود بیان اینکه روز گذشته با همکاری نیروی انتظامی، رئیس اداره پناهگاه حیات‌وحش خوش ییلاق و محیط‌بانان در قالب ۵۰ مامور، کار گشت، کنترل و پایش مناطق استحفاظی و بازرسی خودرو‌های مشکوک صورت گرفت گفت: در این عملیات طی بازرسی از خودروی پرایدی که عازم شاهرود بود مقدار حدود ۴۰ کیلوگرم گوشت خوک کشف و توقیف شد.

او با بیان اینکه با هماهنگی قاضی دادگاه بسطام متهم بازداشت شد، افزود: در این مأموریت تعدادی از خودرو‌ها و آغل‌های مشکوک مورد بازرسی قرارگرفت که این مأموریت از صبح تا شامگاه ادامه داشت.

رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود بابیان اینکه اوایل صبح مأموران پناهگاه حیات‌وحش خوش ییلاق در حومه پناهگاه اقدام به گشت و کنترل و پاک‌سازی مناطق دشتی اطراف ری‌آباد و کردآباد کردند، ابراز داشت: این اقدام برای دستگیری افرادی که پرنده‌های شکاری ارزشمند را زنده گیری کرده و به کشور‌های عربی قاچاق می‌کنند، صورت گرفت.

قربانلو در ادامه تصریح کرد: پس از چند دقیقه گشت زنی مأموران با فردی مواجه می‌شوند که داخل کومه در انتظار شکار نشسته بود که یگان محیط‌زیست این فرد اهل بندر گناوه را دستگیر و از وی یک بهله دلیجه، یک کبوتر قمری و تور و تجهیزات زنده گیری پرندگان شکاری کشف و توقیف می‌کنند که متهم با هماهنگی دادستان میامی تحویل پلیس اطلاعات و امنیت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار