تابناک / امروز، خسته‌ام و دیگر قادر به تحمل سنگینی این مصائب و مشکلات نیستم. این خستگی و دلشکستگی و در کنار همه این‌ها مشکلات مالی، باعث شد تا رسما از ادامه ‌همکاری با مجموعه داماش اعلام انصراف نماییم.
کد خبر: ۷۹۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 23 October 2019

تابناک / امروز، خسته‌ام و دیگر قادر به تحمل سنگینی این مصائب و مشکلات نیستم. این خستگی و دلشکستگی و در کنار همه این‌ها مشکلات مالی، باعث شد تا رسما از ادامه ‌همکاری با مجموعه داماش اعلام انصراف نماییم.

 

اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان با صدور بیانیه ای بار دیگر به طور ضمنی از کناره گیری خود نسبت به تیمداری خبرداد.

در این بیانیه که حاجی پور خود را حامی داماش خوانده نه مالک این تیم، آمده است:

براى شما مى‌نویسم، با قلبی مملو از مهرتان؛ برای مردم شهر رشت، برای همه شما که خالصانه و بی‌ریا در کنار داماش ایستادید، روی آن سکوها، زیر باران، فریاد زدید، دعا کردید، شعر خواندید و اشک ریختید. شما که در شرجی نفس‌گیر تابستان و سوز بی‌امان سرمای زمستان این استان شمالی، یار و همراه داماش بودید؛ شما که عشق و محبت‌تان را بدون هیچ چشمداشتی نثار داماش کردید، در روزهای خوشی و ناخوشی‌اش. و امروز همچنان ایستاده اید با چشم و دل نگران و قلب‌های‌تان برای این تیم، برای داماش شهر باران می‌تپد.
از سال ۱۳۹۵ که امانت‌دار شما بوده‌ام، راهی بسیار دشوار و پرتلاطم را با هم گذراندیم؛ می‌دانم که در یادتان هست در فصل گذشته چطور با زمین و زمان جنگیدیم تا حق پایمال شده این تیم جوان را پس‌بگیریم؛ یادتان هست غوغای فینال جام حذفی را در اهواز که با دستان خالی به مصاف نه یک رقیب که مجموعه‌ای از رقیبان رفتیم. و چگونه رو در روی همه‌شان ایستادیم.
در همه این سه سال و اندی که برایمان مثل یک عمر گذشت، تمام آن‌چه را که در توان داشتم، گذاشتم تا پا به پای شما برای داماش، این امانت گران‌بهای‌تان، بجنگم؛ با تمام جسم و جانم جنگیدم تا صدای شما باشم، تا شور و عشق و امید برای داماش، برای فوتبال این شهر و برای شما بماند.
گرچه در نهایت مزد عشق به داماش و این خدمت خالصانه‌، محرومیت از حضور در ورزشگاه ها و از همراهی تیمی بود که برایش خون دل‌ها خوردیم و رنج‌ها کشیدیم.
باری، راه دشوار بود و پرتلاطم، اما به پاس عشق و محبت بی‌دریغ شما، دشواری‌هایش را تاب آوردم.

امروز، خسته‌ام و دیگر قادر به تحمل سنگینی این مصائب و مشکلات نیستم. این خستگی و دلشکستگی و در کنار همه این‌ها مشکلات مالی، باعث شد تا رسما از ادامه ‌همکاری با مجموعه داماش اعلام انصراف نماییم.
اما به احترام شما، هواداران پرشور داماش و محبت بی‌دریغی که نثار بنده و همکاران و همراهانم و تیم ریشه دار داماش کرده‌اید، تا پیدا شدن امانت‌داری از هر لحاظ مناسب و درخور شان داماش و هوادارانش همچنان در کنار این مجموعه خواهم ماند، تا گوشه‌ای از محبت‌های‌تان را جبران کرده باشم.


با احترام
اسماعیل حاجی پور
حامی باشگاه داماش گیلان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار