رئیس کمیسیون سرمایه گذاری گردشگری و کسب و کارهای سبز و نو شورای شهر تبریز گفت: وضعیت سرمایه گذاری در شهر تبریز طی دو سال گذشته با رکود همراه بوده و در صورت ادامه این روند مجبور به تعطیلی کمیسیون سرمایه گذاری در شورای اسلامی شهر تبریز هستیم.
کد خبر: ۷۹۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 23 October 2019
 

غلامحسین مسعودی ریحان امروز در جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر تبریز اظهار داشت: بیش از 80 درصد پروژه‌های سرمایه‌گذاری که در سال‌های گذشته آغاز به احداث شده است نیز به دلیل وجود مشکلات متعدد ناموفق باقی مانده است.

وی تاکید کرد: باید با آسیب‌‌شناسی محدودیت‌های موجود را از میان برداشت.

مسعودی‌ریحان با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی کرده و برای جذب سرمایه‌گذار برنامه داشته باشیم، تصریح کرد: باید بسترهای لازم برای این موضوع بسته به شرایط موجود در هر منطه از شهر تبریز فراهم شود.

وی گفت: افزایش فعالیت سایت و آموزش مدیران برای سرمایه‌گذاری و تامین مالی فناوری‌های نو از اقداماتی است که باید در زمینه بهبود شرایط فعلی انجام شود.

سعید نیکوخصلت دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز ضمن تاکید بر سخنان رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری گردشگری و کسب و کارهای سبز و نو گفت: مجموعه مدیریت سرمایه‌گذاری باید با قدرت بیشتر در جریان جذب سرمایه‌گذار و انجام وظایف خود حرکت کند.

وی افزود: به جای مطرح کردن مشکلات، بهتر است که از درخواست‌های این مجموعه بحث کنیم.

نیکوخصلت اضافه کرد: در این زمینه مدیران ارشد شهری و اعضا شورا باید از سرمایه‌گذاران و مدیریت سرمایه‌گذاری حمایت کنند.

کریم صادق‌زاده عضو شورای شهر تبریز در ادامه این نشست تصریح کرد: باید اقدامات شایسته و در خور شان شهر تبریز در رابطه با جذب سرمایه‌گذار صورت بگیرد.

وی با اشاره به کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری افزود: حرکت‌های مثبت و رو به جلویی در رابطه با سرمایه‌گذاری باید صورت بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: همکاری شهرداری تبریز در این خصوص مناسب نیست.

صادق زاده گفت: طی یک سال آینده باید اقدامات اساسی در خصوص مدیریت سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار