جان باختن یک دوچرخه‌سوار در تصادف لاهیجان / دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در آستارا مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه اول آبان ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر: ۷۹۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 23 October 2019

تابناک / مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

جان باختن یک دوچرخه‌سوار در تصادف لاهیجان / دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در آستارا مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه اول آبان ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

عدم رعایت حق تقدم مرگ دوچرخه‌سوار را رقم زد

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در کمربندی لاهیجان، ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد مردی با یک دستگاه دوچرخه هنگام عبور از عرض جاده در کمربندی لاهیجان روبروی ترمینال مسافربری با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه گیلان اظهار داشت: در این حادثه دوچرخه‌سوار که مردی ۷۰ ساله بود، به علت شدت جراحات وارده در محل تصادف فوت کرد.

سرهنگ محمدپور تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را عدم رعایت حق تقدم از سوی راکب دوچرخه به هنگام عبور از فرعی به اصلی اعلام کرد‌ند.

او از شهروندان خواست: قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا دیگر شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

دستگیری سارقان با ۱۱ فقره سرقت در آستارا

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و اقلام ساختمان‌های نیمه‌کاره در این شهرستان، دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات پلیسی، متهمان ۳۵ و ۳۸ ساله حین سرقت از ساختمانی نیمه‌کاره دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آستارا تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی صورت گرفته، متهمان دستگیر شده به ۱۱ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و دوچرخه شهروندان در شهرستان آستارا اعتراف کرد.

سرهنگ نمازی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آنجا روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های پلیس در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار