مدیر روابط عمومی تاکسیرانی مشهد گفت: این ایام حدود ۱۵ پایگاه رسیدگی به شکایاتمان که هم دریافت اشیاء جامانده هستند وهم راهنمای زائر هستند تا پاسی از شب فعال هستند تا در صورتی که مشکلی برای زائران و مسافران پیش آمد رسیدگی شود.
کد خبر: ۷۹۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 23 October 2019

به گزارش تابناک رضوی، همایون محمدیان در رابطه با برنامه های سازمان تاکسی رانی مشهد در ایام دهه آخر صفر به خبرنگار قدس آنلاین گفت:همه ناوگان ما در این ایام در حال آماده باش کامل هستند که من به این خدمات اشاره خواهم کرد. یکی از این موارد  استقرار حدود ۱۰۰ نفر بازرس و ناظر در مبادی ورودی اطراف حرم مطهر است که بر عملکرد همکارانمان نظارت خواهند داشت. تقویت تاکسی رانی خطوط مبادی در صورت نیاز، حضور ۱۶ دستگاه های نظارتی، استقرار نیروی سازمان در مرکز کنترل جهت نظارت دوریین های نظارت تصویری، توزیع غذای گرم به زائران پیاده، استقرار ایستگاه های صلواتی در مسیر فرودگاه و استقرار پزشک در صورت نیاز، برگزاری عکس تاکسی محرمی را در برنامه امسالمان داریم که ویژه خانواده تاکسی رانی است.

 

محمدیان ادامه داد: از دیگر برنامه های ایام دهه آخر صفر و روز شهادت امام رضا(ع) اختصاص  حدود ۱۰۰ دستگاه ون را در صورت کمبود یا نبود اتوبوس برای نقل و انتقال زائران و مجاورانی که قصد دارند به شهرستان های استان سفر داشته باشند. و در کنار همه این امکانات حدود ۱۰۰ دستگاه خودرو صلواتی در قالب گروه خادمیاران افتخاری در این روزها مسئولیت جابه جایی زائران را بر عهده دارند.

 

وی گفت: در صورتی که مسیرهای منتهی به حرم باز باشند حدود ۱۶۰ ون در اطراف حرم مطهر مستقر خواهیم کرده ایم و تقریبا ۱۸۰۰ دستگاه از تاکسی های بی سیم را برای سرویس دهی بهتر به مسافران و زائران لغو مرخصی کرده ایم و برای اینکه مشکلی برای زائارن در جهت پرداخت هزینه اضافه ای پیش نیاید طرح نرم افزاری را پیاده کرده ایم که با مشخص بودن مبدا، مقصد را در نرم افزار مشخص کرده و رسیدی را که مبلغ در آن درج شده است به درخواست کننده ارائه می کنیم که با این روش تعارض بین راننده و مسافر را حذف کرده ایم یعنی هر کسی که از مبادی ورودی به مقصد مورد نظر را از قبل می دانند و به این شکلی مشکلی پیش نخواهد آمد.

 

محمدیان ادامه داد: در این ایام حدود ۱۵ پایگاه رسیدگی به شکایاتمان که هم دریافت اشیاء جامانده هستند وهم راهنمای زائر هستند تا پاسی از شب فعال هستند تا در صورتی که مشکلی برای زائران و مسافران پیش آمد رسیدگی شود.

 

منبع: قدس آنلاین

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار