فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ۱۰ هزار نفر برای تامین امنیت زائران در مهران بکارگیری شدند و حتی یک مورد سرقت خودرو و مشکل امنیتی در ایام اربعین در این استان رخ نداد.
کد خبر: ۷۹۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 22 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری اظهار داشت: نیروی انتظامی با بیش از ۱۰ هزار نفر از استان ایلام و ۱۲ استان معین کشور تامین نظم و امنیت زائران را بر عهده داشتند و هیچ‌گونه مورد امنیتی در استان مشاهده نشد.

وی یادآور شد: با وجود افزایش ۶۵ درصدی ورود خودروهای شخصی به مهران با تلاش نیروی انتظامی استان همه خودروها به زائران تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه به صورت جزئی وسایل داخل چند خودرو به سرقت رفت که نسبت به سال‌های گذشته بسیار ناچیز است، افزود: بیش از ۲۰۰ هزار خودرو در مهران و در پارکینگ‌های اربعین و سطح شهر پارک شدند.

سردار یاری به دستگیری ۲ باند غیربومی سرقت موبایل در مهران اشاره کرد و گفت: ۲ مورد کیف قاپی نیز در مساجد مهران رخ داد که در سریع‌ترین زمان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از تاریخ دهم مهرماه تاکنون در مهران مستقر است، افزود: ۸۰ درصد تصادفات رانندگی ناشی از خطای انسانی و خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

بنابر اعلام رئیس ستاد مرکزی اربعین بیش از ۶۰ درصد از مجموع زائران اربعین امسال از مرز بین‌المللی مهران تردد داشته‌اند.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

در اربعین امسال افزون بر سه میلیون و ۷۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار