معاون آموزش ابتدایی عنوان کرد:
زهرایی اظهار داشت : هم اکنون ۱۱۹ راهبر آموزشی در ۱۳ منطقه و شهرستان کهگیلویه و بویراحمد مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۷۹۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 22 October 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : با توجه به سیاست های آموزش و پرورش ، راهبران آموزشی و تربیتی به منظور تلاش برای بهبود مدیریت ، تسهیل در امر نظارت بر فعالیت های آموزشی و پرورشی ، اداری و منابع مالی مدارس و از همه مهمتر برقراری عدالت آموزشی بین دانش آموزان روستایی ، ایجاد شده اند.
علی زهرایی افزود : آموزش و پرورش استان به منظور تحقق اهداف راهبران آموزشی و تربیتی از طریق برگزاری آزمون های علمی و مصاحبه های تخصصی اقدام به جذب تعدادی از آموزگاران به عنوان راهبر نموده است.
زهرایی اظهار داشت : هم اکنون ۱۱۹ راهبر آموزشی و تربیتی در ۱۳ منطقه و شهرستان کهگیلویه و بویراحمد مشغول فعالیت هستند.
وی گفت : بیشترین تعداد راهبران با توجه به جمعیت دانش آموزی مربوط به شهرستان بویراحمد با ۱۹ راهبر و کمترین مربوط به شهرستان لنده با ۴ راهبر است.
زهرایی افزود : پراکنش بالای مدارس روستایی و عشایری ،سخت گذر بودن مناطق،نبود فضای اموزشی مناسب و تجهیزات و..... اقتضا می کند که به منظور تحقق عدالت اموزشی که همان دسترسی همگان به فرصت های برابر در اموزش کیفی است از ظرفیت ۱۱۹ راهبر اموزشی و تربیتی در استان در جهت تحقق اهداف مورد نظر استفاده نمود.
وی ادامه داد : هم اکنون ۱ هزار و ۴۲۱ مدرسه روستایی با ۲ هزار و ۵۶۱ کلاس درس تحت پوشش فعالیت راهبران آموزشی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.
این مسئول آموزشی و پرورشی گفت : میانگین بازدید کلاسی راهبران آموزشی و تربیتی در یک سال تحصیلی ۲۰ هزار و ۴۸۸ مورد است .
زهرایی ادامه داد : به منظور کیفیت بخشی بهتر به کار راهبران آموزشی و آموزگاران ، با بررسی منظم و دقیق گزارشات آموزشی و تربیتی ، کارگاه هایی تشکیل و سعی در رفع مشکلات شده است که تاکنون خروجی خوبی را در کیفیت بخشی آموزش داشته ایم.
زهرایی به برخی مشکلات حوزه راهبران هم اشاره کرد و گفت : در خصوص رفع این مشکلات و تهیه ملزومات کار راهبران با در نظر گرفتن منابع مادی ، سعی شده است در حد توان به خواسته های به حق این عزیزان جامه عمل بپوشانیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
تقی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
اززحمات وتلاشها وپیگیریهای مجدانه جناب آقای دکترزهرایی
درخصوص جذب حداکثری سهمیه راهبران استان وایجاد انگیزه وشورونشاط درمیان آنها به خاطرعملکردبهترونظارت مستمرتقدیروتشکربه عمل می آید.ایشان نمونه کامل علم وسوادوتخصص میباشند
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
اقای زهرایی در برابر خدا همه تون بده کارید در بویر احمد خصوصا در زمان مهنایی موقع امتحان به چند نفر خاص تلفنی اطلاع دادند که بیایید برا راهبری ثبت نام کنید اطلاع رسانی عمومی نشد حق کشی کردند حالا این راهبران خوشحال نباشید دارید حق دیگری را سر سفره می برید چوب خدا صدا نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
الحق والانصاف بدون هرگونه حب و بغضی می توان گفت دکتر زهرایی نمونه بارز مدیریت کارآمد و اثر بخش می باشد به خصوص با کیاست و زیرکی خاص خود ارتباط موثری با وزارت بر قرار می نماید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
اقای تقی پور زهرایی مدرک داره اما به عنوان معاونت اموزش ابتدایی تخصص ندارد در حوزه کشورهای خلیج فارس که عرب زبانند مدرک داره
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
متاسفانه بعضی نان به نرخ روز خورند ........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار