کد خبر: ۷۹۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 22 October 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بویرنیوز نوشت : این روزها هرچه بیشتر به سمت پایان سال میرویم فضای کهگیلویه و بویراحمد با شدت بیشتری به سمت و سوی انتخابات مجلس پیش میرود.
یکی از شهرستان هایی که شاید حساسیت انتخابات مجلس در آن بیشتر از سایر حوزه ها است، کهگیلویه بزرگ است
زمزمه های حضور حجت الاسلام موحد در نگاه برخی ها در این شهرستان آنچنان سنگین است که هر حربه غیر اخلاقی را هم برای تاخت و تازهای خود، حلال می دانند.
برخی رسانه ها به نقل از فردی، عدم شرکت موحد در انتخابات را مساوی انقلاب پذیری او دانستند و در این مطلب، جوانانی هم که مشتاق حضور موحد هستند را به باد انتقاد گرفته است.
در این خصوص چند نکته قابل تأمل است:
اولاً سخن رهبری مبنی بر جوان گرایی بخش دومی هم داشت، ایشان تأکید کردند مبادا این شعار موجب کنار زدن نیروهای باتجربه و توانمند بشود، کما اینکه در سطح ملی هم میبینیم بسیاری از سیاسیون سن بسیار بالاتری دارند و مشغول کار و خدمت هستند اگر این تفسیر شما را درست بدانیم باید همه آنها را سرکش از ولایت بدانیم در حالیکه چنین نیست، پس این مسأله اصولاً حرف باطلی تنها در راستای تخریب و فشار است.
قطعاً حضور جوانان غنیمت است، اما در هیچکدام از حوزه های انتخابیه استان جوانانی که اینگونه رای آوری و مقبولیت و محبوبیت مردمی داشته باشند نیست، در کهگیلویه بزرگ نیز وضع به همین منوال است، قطعاً اگر جوانی در این حد و قوراه بود و میتوانست نظر مردم را جلب کند حجت بر موحد تمام میشد و حتی قصد حضور در انتخابات را هم نداشت، جالب تر اینکه بدانیم اتفاقاً عمده ترین درخواست ها برای حضور موحد در کهگیلویه از جانب جوانان این منطقه بوده است و فشارهای زیادی برای حضور موحد در انتتخابات آورده اند، چرا که نیک می دانند راه برون رفت از حقارت 12 سال اخیر و عدم بکارگیری و استفاده از ظرفیت جوانان این دیار در استان و مرکز، با آمدن موحد و انتخاب او جبران می شود.
بیشتر بخوانید:
موحد توسط جوانان به حضور در انتخابات دعوت شد/ موحد منتقدانش را به مناظره عمومی دعوت کرد + تصاویر
دعوت جمعی از جوانان حوزه کهگیلویه از موحد برای کاندیداتوری

موحد فردی توانمند، پر انرژی و دارای ارتباطات و لابی گسترده در مرکز است ،حتی در این سالها که نماینده نبوده، بسیار با انرژی و پیگیرتر از سایر نمایندگان حاضر در مجلس پاسخگوی درخواست های مردم بوده است.
به گواه سخنان خود سیاسیون این شهرستان، کهگیلویه بزرگ هیچگاه به اندازه ۱۲ سال اخیر در رنج و واپس گرایی نبوده، علیرغم رشد فرزندان دو شهرستان گچساران و بویراحمد در تراز های ملی، اما کهگیلویه بزرگ با این همه استعداد، عملاً نتوانسته نیروی موثری را حتی در استان رشد دهد.
از طرفی تصمیم گیر نهایی مردم هستند، اینکه جوانان این شهرستان را هم بخاطر اصرارشان برای حضور موحد شماتت کنیم ابداً زیبنده نیست، و توهین به شعور مردم است.
سایه حضور موحد در انتخابات کهگیلویه آنچنان کابوس تلخی برای برخی ها شده  به ویژه آنهایی که نانشان در محرومیت و عقب ماندگی این خطه و فرزندان شایسته آن است، که دست از اخلاق کشیده و به هر حیله ای متوسل می شوند تا او را تخریب کنند، این ترس و اقدامات نسنجیده البته تنها به محکم تر شدن جایگاه موحد در این شهرستان منجر شده و هر روز هم شاهد افزایش تعداد حامیان او در همه مناطق کهگیلویه بزرگ هستیم.
قطعاً نتیجه نهایی را مردم رقم خواهند زد، اگر شایسته باشید منتخب مردم هستید اگر هم رضایت مردم را کسب نکردید که قطعاً بازنده اید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
په ایخو بیا و ......پیرمرد .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
....,ر هر چه دروغگو و دغل بازه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
کجاش توانمند بود خدا نشناس مگه موحد همون کسی نبود که گفت جاده یاسوج به دهدشت جاده ایه که حیونا ازش میرن نه ادما پس الان که اینهمه ادم ازش میرن اینا حیوونند؟ فقط کمک یه مشت دزد و قاتل و قاچاقچی میکرد و برا قوم و برادر خانماش کسب وکار فراهم میکرد برا کی کار کرد ما یه عمر پشتش حمایتش کردیم ولی با اینکارمون به کهگیلویه خیانت کردیم خدا خیر نده به کسی که مردم رو گمراه میکنه وضع دهدشتو ببینید و عبرت بگیرین قحط رجاله تا پیرمردا بیان
دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
گرگ پیر فقط کارش دریدن و لاشه کردنه. فقط برا خودش و یه مشت ارازل اطرافش جمع میکنه. نمونه اش همین بازار بزرگ امام علی یاسوجه که با ....... کلک باز شریکه و از جیب مردم دهدشت داره خرج میکنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
دوستان توهین به اشخاص اصلا شایسته نیست موحد هم سیدی ازسلسله سادات هست دربحث عملکرد هم خوب نیست همه چیز رافراموش کنیم وفقط نقاط ضعف راببینیم اگرانتقاد سازنده داشته باشیم تاثیر بیشتری برمخاطب خواهدگذاشت
این ضعف کلی نماینده ها هست که بعدازپیروزی افق دیدشون خیای تنگ ونزدیک میشه وتعدادکمی رامیبینند لذاتوصیه میکنم که آگاهانه به نماینده موردعلاقه خود رای دهیم ومردم رابه آرامش وانتخاب اصلح بادلیل ومنطق رهنمون کنیم
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
موحد جز عقب ماندگی و بیکاری و محرومیت چیزی برا کهگیلویه به ارمغان نیاورد ... فقط برا دلال هاش ونیروهای تحت امرش خوب بود برا پول درآوردن همین و بس ... موحد جز خیانت برا کهگیلویه کاری نکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
مردم توان خرید روز مره شان را در بازار ندارندهنوز هم بحث انتخابات را می کنید واقعا
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
موحد جز عقب ماندگی و بیکاری و محرومیت چیزی برا کهگیلویه به ارمغان نیاورد ... فقط برا دلال هاش ونیروهای تحت امرش خوب بود برا پول درآوردن همین و بس ... موحد جز خیانت برا کهگیلویه کاری نکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
موحد افتخار کهگلو است آمد خوش آمد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
جاده پاتاوه دهدشت را موحد کلنگ زنی کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
مردم دهدشت برن بمیرن بهتره تا به این نماینده ها رای بدن چرا همه به یاسوج و شهرهای دیگه مهاجرت کردن ایا دلیلش همین نمایندگان بی لیاقت و قوم گرا نبودند که این شهر تاریخی رو به قهقرا و پس رفت کشیدند نبودند؟تا کی باید سرنوشت فرزندانمون رو فدای مصلحت و منافع اقای موحد و بقیه کنیم تا کی قوم گرایی و جناح گرایی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار