امام جمعه خمین:
امام جمعه خمین گفت: پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی و عظمت شیعه را به نمایش گذاشته ونماد همگرایی دینی است.
کد خبر: ۷۸۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ 18 October 2019

به گزارش تابناک مرکزی حجت الاسلام سید علی حسینی‌پور در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه خمین با بیان اینکه دشمنان همواره علیه شیعه تبلیغ می‌کنند افزود: تمام ابزار دشمنان برای آسیب زدن به مسلمانان به ویژه تشیع استفاده می‌ شود.
وی با بیان اینکه میلیون‌ها عاشق و دلداده امام حسین(ع) و یاران باوفایش با پای پیاده به سوی حرم مطهر سومین امام شیعیان حرکت می‌کنند یادآورشد : عظمت و شکوه این آیین سرمایه ارزشمندی است چراکه اجتماع ۳۰ میلیونی شیعیان جهان در کربلا در ایام اربعین حسینی به همان اندازه که برای دوستداران آن حضرت امیدوار کننده است برای دشمنان اسلام و قرآن ترس و وحشت آور است.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه جامعه بشری برای آزادی خود از زیر سلطه استکبار جهانی باید راه امام حسین(ع) و یاران باوفایش را ادامه دهد گفت: امر به معروف ونهی ازمنکر عامل مهار ورواج بی عفتی درکشور است ومردم درهر جایگاهی نباید نسبت به تبلیغ ضد ارزش ها بی تفاوت باشند.
وی با اشاره به بازداشت رئیس شبکه آمدنیوز از سوی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور افزود : نیروهای وابسته به این شبکه باید شناسایی و مقتدرانه مجازات شوند.
حجت الاسلام حسینی‌پور با بیان اینکه تلاش دولت سعودی برای مذاکره با ایران نمادی از قدرت ایران اسلامی است: این قدرت با مقاومت ملت پرافتخار و شهادت جوانان این سرزمین به‌دست آمده و حفظ آن وظیفه مسئولان و اقشار مختلف کشور است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار