خسرو تمری در گفتگو با تابناک:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب گفت:به بهترین پیامهای ارسالی که مهمترین  پیام اربعین_حسینی (ع) را در یک جمله کوتاه به شماره ۵۰۰۰۲۲۰۱۳۹۵ ارسال نمایند از طرف  دبیرخانه اسلام آبادغرب‌ نامزد پایتخت کتاب ایران هدایای نقدی اهدا می شود.
کد خبر: ۷۸۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 18 October 2019

خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در بحث اربعین یک‌ کمیته فرهنگی تبلیغی تشکیل شد که مسئولیت این کمیته با سازمان تبلیغات اسلامی است که در این باب یک سری اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص مسابقه ای تحت عنوان ایامی از اربعین ترتیب دادیم ودر برگه های ویژه ای در راستای اینکه اسلام آباد پایتخت‌ کتاب ایران است در بین زوار پخش شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب  تصریح کرد:طی هماهنگی های لازم برنامه زنده نویسی خوشنویسی  نیز از برنامه های دیگری است که با محوریت موضوع اربعین و اشعارمربوط به امام حسین علیه السلام  در محل یکی از موکب های مسیر بازگشت انجام میشود این برنامه سال گذشته هم اجرا شد و امسال برای دومین سال متوالی در دست اجرا می باشد .


تمری افزود:طی ۲ الی ۳ روز آینده که حجم بازگشت زوار بیشتر خواهد شد یک سری کتاب با موضوع اربعین حسینی که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده است با تعدادی محدود که به شهرستان اسلام آباد غرب داده شده به زوار  اهدا می شود..

وی در پایان ابراز داشت:در طی روزهای اخیر از چند موکب بازدید کردیم و کمک هایی به موکب ها از جمله شهید حججی که در نزدیکی روستای شیان است داشتیم این اداره برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام آماده همکاری است.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار