تولیت آستان قدس رضوی:؛
تولیت آستان قدس رضوی وی با اشاره به اینکه حدود سه هفته ای است که بزرگترین موکب آستان در مرز مهران مستقر شده است، گفت: هیچ محدودیتی در ارائه خدمات به زائران اربعین به خصوص در مرز مهران نداریم چون این مرز شلوغ ترین مرز کشور است.
کد خبر: ۷۸۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 18 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی اظهار داشت: بنده خادم کوچک امام رضا(ع) هستم و تمامی زحمات را افراد مستقر در موکب های آستان قدس در مرزها متحمل می شوند.

وی ادامه داد: حتی روزی ۳۰۰ هزار نفر از این مرز تردد کرده و آستان قدس هیچ محدودیتی در ارائه خدمات از نظر پذیرایی، تغذیه و اسکان برای زائران اربعین ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی افزود: روزانه ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم در مرز مهران بین زائران توزیع می شود و هرچه قدر ظرفیت تردد بالا رود، ظرفیت پخت غذا هم بالا خواهد رفت.

تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: در بین راه کربلا به نجف، سامرا، کاظمین، دیگر مرزهای کشور نیز موکب هایی از آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات برپا شده است.

وی گفت: در بخش پزشکی نیز دهها پزشک متخصص، بیمارستان رضوی، بیمارستان سیار و...برای خدمات رسانی به زائران در مسیرهای کربلا تا نجف از طرف آستان قدس ارائه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: خدمات نسبت به حجم زوار خیلی کم است، از همه زائران امام حسین(ع) عذرخواهی می کنیم چراکه آنگونه که باید نمی توانیم وظیفه خادمی خود را انجام دهیم.

وی افزود: تا چهار پنج روز بعد از اربعین و برگشت کامل زوار موکب های آستان قدس برپا هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار