کد خبر: ۷۸۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 17 October 2019
براساس رای یک قاضی درگناوه شکارچی متخلف حیات وحش به مطالعه، تحقیق و تهیه مقاله با استفاده از نظر مراجع در ارتباط با شکار وحوش و حفظ محیط زیست ملزم شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: این شکارچی متخلف که به صورت غیر مجاز پرنده تیهو در ارتفاعات روستای شول این شهرستان صید کرده بود  توسط این اداره به دادگاه شکایت و معرفی که قاضی پرونده  رای جایگزین حبس صادر کرد.
محمد تولیده افزود: با رای قاضی شعبه ۱۰۱ دادگاه  گناوه این متهم که  ساکن در یکی از  شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد است به تحقیق و مطالعه در باره نظر پنج تن از مراجع در باره شکار وحوش و  تهیه مقاله در این زمینه و ارایه آن به این اداره و نصب ۳ عدد بنر در زمینه حفاظت از محیط زیست در شهر محکوم شد.
وی اظهار داشت: حکم صادره باید توسط شاکی که این اداره است نظارت و تائید و پس از قطعیت به دادگستری گزارش  تا قرار محکومیت برداشته شود.
تولیده گفت: در صورتی که متهم در مدت ۶ ماه از تاریخ قطعیت رای، مرتکب جرم دیگری شود حکم صادره لغو و روانه زندان خواهد شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یزدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
چه خوب میشداگردربیشترمواردقاضی رای به انجام کارهاواقدامات جایگزین میدادتاهم متهم به زندان نرودودرکنارخانواده اش باشد,هم باخلاف وجرمی که انجام داده بیشترآشنامیشدویادمیگرفت که چقدرهزینه وانرژی صرف وخرج یه کاری میشدکه ازچیزی محافظت شودولی یک فرد دانسته یاندانسته به ازبین بردن آن چیزکمک کرده,یامثلا ارباب رجوعی که یک کارمندراقضاوت میکندوفحش وناسزانثارش میکنداگرمدتی رابجای زندان رفتن درآن اداره یانهادخدمت میکرد,البته بدون دستمزد بامشکلات ان اداره یانهادآشنامیشدورفتارخودش راموردقضاوت وداوری میگذاشت,,باتشکرازاین قاضی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار