سید سعید شاهرخی همچنین از دیگر مصوبات جلسه با وزیر راه را اختصاص یک فروند هواپیمای آر جی به فرودگاه همدان عنوان کرد و افزود: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی این هواپیما برای مسیر‌های مختلف پروازی به فرودگاه همدان اختصاص پیدا می‌کند.
کد خبر: ۷۸۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹ 15 October 2019
استاندار همدان گفت: پرواز همدان - کیش و بالعکس به صورت هفتگی در فرودگاه همدان برقرار می‌شود.

به گزارش مهر، شاهرخی در نشستی با وزیر راه و شهرسازی که عصر دوشنبه برگزار شد؛ موضوع برقراری مسیر‌های جدید پرواز به منظور فعال کردن هرچه بیشتر فرودگاه همدان را مورد اشاره قرار داد.

استاندار همدان در خصوص مذاکرات صورت گرفته در این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد برنامه‌ریزی صورت گیرد تا پرواز همدان-کیش و بالعکس به صورت هفتگی در فرودگاه همدان برقرار شود.

شاهرخی همچنین از دیگر مصوبات جلسه با وزیر راه را اختصاص یک فروند هواپیمای آر جی به فرودگاه همدان عنوان کرد و افزود: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی این هواپیما برای مسیر‌های مختلف پروازی به فرودگاه همدان اختصاص پیدا می‌کند.

وی به پیگیری انجام پرواز همدان - مشهد و بالعکس از فرودگاه همدان نیز اشاره کرد و گفت: پرواز همدان- مشهد و بالعکس نیز ۲ نوبت در هفته صورت خواهد گرفت.

استاندار همدان یادآور شد: همچنین در جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران که با حضور وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد، طرح مجموعه شهری همدان به تصویب رسید و همدان به جمع کلان‌شهر‌های کشور پیوست.

شاهرخی گفت: طرح مجموعه شهری همدان به مرکزیت شهر همدان و ۶ شهر دیگر نزدیک همدان تشکیل و برای هر یک وظایف و نقش‌های مشخص تعریف شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار