مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از پذیرایی روزانه بیش از 10 هزار زائر در موکب شهدای مدافع حرم خبر داد.
کد خبر: ۷۸۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ 15 October 2019

حجت الاسلام سید عباس موسوی با اشاره به اینکه موکب شهدای مدافع حرم اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس در راستای ارائه خدمات به زائرین امام حسین(ع) در مرز خسروی(منذریه)مستقر شده است، اظهار داشت: این موکب روزانه به بیش از 10 هزار زائر خدمات از جمله صبحانه، نهار و میان وعده ارائه می‌دهد.

موکب شهدای مدافع حرم از روز سه شنبه در مرز خسروی(منذریه) مستقر شده و تا سه روز پس از اربعین حسینی خدمات رسانی را ادامه خواهند داد.

وی به دیگر خدمات موکب شهدای مدافع حرم اشاره و اضافه کرد: ارائه خدمات فرهنگی، نماز جماعت، اهدا پیکسل و سربند یا حسین(ع)، دعای سفر و زیارت اربعین از جمله خدمات دیگری است که در این موکب به زائرین ارائه می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس با بیان اینکه شش روحانی مبلغ به صورت دائم در موکب شهدای مدافع حرم مستقر هستند، تصریح کرد: پاسخ به سوالات شرعی و بیان احکام برخی دیگر از خدماتی است که در این موکب ارائه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در مرز خسروی(منذریه) تنها 2 موکب شهدای مدافع حرم از فارس و محبین الائمه(ع) از عراق مستقر شده اند، بیان داشت: سردرگمی زائرین در مرز خسروی(منذریه) موجب برپایی موکب در این مسیر شده است.

موسوی تاکید کرد: همچنین با توجه به اینکه هیچ موکبی در این منطقه وجود نداشته است این دو موکب برای خدمات رسانی به این زائرین در این مکان مستقر شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار