رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: دارندگان کارت بازرگانی حق واگذاری آن را به غیر ندارند و در صورت احراز واگذاری کارت، وزارت صمت می تواند نسبت به تعلیق و یا ابطال کارت اقدام کند.
کد خبر: ۷۸۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 14 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با تأکید بر اینکه دارنده کارت بازرگانی، تمام مسؤولیت های ناشی از صدور و نگهداری آن را بر عهده دارند، گفت: ممکن است افراد سودجو برای فرار از برخی مسؤولیت ها همچون مسائل مالیاتی با تطمیع دارندگان کارت های بازرگانی، اقدام به تجارت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اذعان کرد: واگذاری کارت بازرگانی به دیگران و استفاده از کارت دیگران برای انجام مراودات تجاری، عواقب حقوقی و قضائی به دنبال دارد.

ربیعی با اشاره به مصوبه هیأت وزیران در راستای صدور کارت بازرگانی تصریح کرد: دارندگان کارت بازرگانی حق واگذاری آن را به غیر ندارند و در صورت احراز واگذاری کارت، وزارت صمت می تواند نسبت به تعلیق و یا ابطال کارت اقدام کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز توصیه کرد: فعالان اقتصادی مراقب کارت های بازرگانی خود باشند و کارت را به هیچ وجه به افراد غیر واگذار کرده و همچنین از کارت دیگران نیز برای امور بازرگانی خود استفاده نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار