رئیس ستاد اربعین کشور خبر داد;
رئیس ستاد اربعین کشور با اشاره به افزایش زیرساخت‌های مهران در اربعین امسال گفت: در اربعین امسال شاهد افزایش تردد سه برابری زائران بودیم.
کد خبر: ۷۸۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 14 October 2019

افزایش تردد سه برابری زائران به مرز مهران

به گزارش تابناک سمنان : حسین ذوالفقاری رئیس ستاد اربعین کشور در نشست ستاد اربعین در شهرستان مهران گفت: از زحمات مردم و مسئولان استان ایلام تقدیر و تشکر می‌کنم، تلاش ستاد ستاد اربعین استان قابل تقدیر است.

او با اشاره به اینکه زیر ساخت‌های مهران و استان ایلام تغییر کرده است، افزود: در مهران و استان اقدامات و کار‌های فراوانی برای اربعین شده است.

رئیس ستاد اربعین کشور با بیان اینکه در بحث گرفتن اعتبار برای استان تلاش‌های فراوانی انجام شده است، ادامه داد: هماهنگی خوبی در بحث خدمات رسانی به زائران اربعین انجام شده است.

او با اشاره به اینکه ۶۰ درصد زوار از مرز مهران در اربعین امسال تردد کردند، اضافه کرد: تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی برای زائران اربعین در داخل کشور و خارج از کشور رخ نداده است.

معاون وزیر کشور بیان کرد: این امنیت پایدار نشات گرفته از اشرافیت کامل امنیتی نیروی‌های مسلح در کشور است.

وی با اشاره به اینکه همکاری کشور عراق برای تامین امنیت زوار اربعین خوب بوده است، عنوان کرد: تا شب گذشته سه میلیون و ۵۲ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند.

ذوالفقاری افزود: کسانی که در سامانه ثبت نام کردن پیام ارسال می‌شود که سفر خود را برنامه ریزی کنند.

او با اشاره به اینکه از اول صفر تاکنون سه میلون و ۸۶ هزار نفر از مرز‌های چهارگانه تردد کرده اند، یادآورشد: یک میلیون و ۱۰۰ هزار زائر به کشور بازگشته و هم اکنون دو میلیون زائر در عراق داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار