رئیس پلیس پیشگیری ناجا:
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه شاهد موج بازگشت زائران هستیم، گفت: در هر دقیقه ۴۰ خودرو از مهران خارج و پیش بینی می شود تا ۱۰ساعت آینده بیش از ۳۶ هزار خودرو مهران را ترک کنند.
کد خبر: ۷۸۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ 14 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار محمد شرفی در پایانه مرزی مهران ، اظهار داشت : برابر برنامه ریزی صورت گرفته و تغییر تاکتیک پلیس ، واحد های گشتی که برای تامین نظم و امنیت زائران در مسیر رفت قرار داده بودیم به صورت تدریجی در مسیر بازگشت قرار خواهند گرفت.

 وی با بیان اینکه ۸۰ ایستگاه ایست و بازرسی برای تامین امنیت مسیر زائران جا گذاری شده، افزود: طرح های انتظام بخشی در تمامی مسیر های منتهی به شهر مهران و پایانه مرزی و همچنین جمع آوری متکدیان و رفع صد معبر ها به اجرا درآمده است.

این مقام انتظامی ادامه داد :کارکنان پلیس در جهت ارائه خدمات انتظامی به زائران و رفع مشکلات آنها و همچنین تامین امنیت خودروها در پارکینگ های شهر مهران مستقر هستند.

سردار شرفی تصریح کرد : پلیس با همکاری دیگر نیروهای نظامی و تعامل با تمامی دستگاه ها و نهاد های خدمات رسان شرایط خوب و بسیار آرام بخشی برای زائران فراهم کرده است .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از زائران خواست  در زمان بازگشت در کنار موکب هایی که همکاران ما حضور دارند در یک نقطه امن و خارج از محدوده ترافیکی خودروی خود را پارک و با مواظبت از بار همراه و پس از استراحت لازم به طی مسیر ادامه دهند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار