واکنش شهردار سابق سی سخت در پی انتشار یک خبر
در پایان متذکر می‌گردم به زعم اینجانب وقت و انرژی مسئولین شهر مخصوصاً شورای محترم شهر می بایست بیشتر از بازی با آبروی کسانی که هدفشان خدمت به مردم بود و در حال حاضر دستشان از تریبونهای موجود و در دسترس شورای شهر کوتاه است مصروف حل مسائل و مشکلات شهر و شهر
کد خبر: ۷۸۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱ 13 October 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در پی انتشار خبری مبنی بر 60 میلیون پول ناهار همایش شورای شهر! در تابناک ،محمدحسینی شهردار سابق سی‌سخت در جوابیه‌ای آورده است: در پی اظهارات احدی از اعضای شورای شهر در جلسه عمومی تاریخ ۱۸ مهر ۹۸ مبنی بر هزینه ۶۰ میلیون تومانی ناهار در همایش سال ۹۵ شهرداری به نام همایش توسعه شهر سی‌سخت بدین وسیله مواردی را در جهت تنویر افکار عمومی به عرض می‌رساند

الف: در سال ۹۵ با توجه به نامگذاری سال به نام سال( اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل) از طرف مقام معظم رهبری، بنا به پیشنهاد شهرداری و تعدادی از نخبگان شهر به شورای شهر طرح برگزاری همایش اقدام و عمل در توسعه شهر سی سخت به تصویب شورای محترم شهر رسید.
هدف از برگزاری این همایش به شرح زیر بود: 1-تهیه اطلاعات لازم و تکمیلی جهت تدوین برنامه پنج ساله و چشم انداز بیست ساله شهر که بر اساس ماده ۱۵ قانون نوسازی و عمران کشور یکی از ملزومات اساسی توسعه هر شهر می‌باشد.

۲-ایجاد ارتباط موثر و مناسب با شخصیت‌های تاثیرگذار جهت اخذ کمک از آنها برای پیشرفت و توسعه شهر و کمک به شهرداری با توجه به مشکلات عدیده شهرداری از جمله تعویق ۱۲ ماهه حقوق پرسنل و سایر بدهکاری‌ها.

این همایش به همت شهرداری و شورای شهر سی سخت توسط یکی از جوانان شهر به نحو شایسته‌ای برگزار گردید بگونه‌ای که آوازه آن تا خارج از استان هم رفت.بازخورد حاصل شده از این همایش نیز به شرح زیر بود:

۱-تهیه ی خوراک مناسب جهت تدوین برنامه‌های میان مدت و بلندمدت توسعه شهر با جلب آرای نخبگان و تحصیل کردگان شهر در کارگروه‌های پنجگانه. لازم به ذکر است در سال ۹۵ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعتباری جهت تدوین برنامه های توسعه شهرهای ۱۷گانه استان مصوب نمود که قریب ۵۰ درصد این اعتبار به شهرداری سی سخت رسید.

۲-  ایجاد ذهنیت مثبت در مورد شهرداری سی سخت در سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بگونه ای که اعتبارات تخصیصی به شهرداری سی سخت تنها در سال ۹۵ و ۹۶ بیش از مجموع اعتبارات ۶ سال گذشته شهرداری بود. اسناد این ادعا در سامانه بودجه و اعتبارات سازمان شهرداریها موجود می‌باشد.

۳-اخذ کمک و مشاوره از شخصیتهای علمی، سیاسی و اجتماعی در سطح استانی و ملی جهت استفاده حداکثری از پتانسیل‌های موجود برای پیشرفت شهر. لازم به توضیح است شخصیتهای دعوت شده در حال حاضر معاون وزیر، عضو شورای پایتخت، نماینده مجلس، رهبر جریان سیاسی حاکم دولت در استان، مدیرعامل موسسات فرهنگی ملی، عضو هیات علمی و.... می‌باشند که هنوز هم آمادگی لازم را برای کمک به مسئولان شهر دارند.

ب: کل هزینه برگزاری همایش شامل هزینه‌های ایاب و ذهاب مدعوین، بلیط سفر مدعوین از تهران به شیراز، غذا، هدایای تهیه شده برای تجلیل از شهرداران سابق و ارائه به میهمانان، مجری، برنامه های فرهنگ و هنری و....مبلغ نزدیک به ۵۳ میلیون تومان شد که پرداخت کامل این هزینه ها بیش از یک سال طول کشید.

توضیح اینکه شهرداری در زمان برگزاری همایش هنوز از سازمان شهرداریها و هیچ جای دیگری وام دریافت نکرده بود.

در پایان متذکر می‌گردم به زعم اینجانب وقت و انرژی مسئولین شهر مخصوصاً شورای محترم شهر می بایست بیشتر از بازی با آبروی کسانی که هدفشان خدمت به مردم بود و در حال حاضر دستشان از تریبونهای موجود و در دسترس شورای شهر کوتاه است مصروف حل مسائل و مشکلات شهر و شهرداری گردد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
کارگر شهرداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
واقعا سی محمد حسینی متاسفم که اراجیف تحویل مردم اییه هنی هم ول نیکنه . واقعا راس ایگه همایش درد چن شهرداری خه. اگه درد خرده په کو . سیچه حقوقلمونه ندیه. ۹ ماه حقوق وت ایخیم .په کو مسولش پیل وت دا .درو نکن بیزحمت
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
مهندس محمدحسینی عزیز این شورا به درد نمیخوره و بزرگترین اقدامت این بود که استعفا دادی تا خودتو خراب این آدمهای نالایق نکنی. آدمهایی که نه سواد فهمی دارند و یک یه مدرکی از دانشگاه اداره شون با مکافات کرفتند و اینجور ادعا هم دارند.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
با سلام
آقای محمدحسینی ،شهرداری را بازیچه دست یه مشت بچه کردید رفت، حالا هم کوک ات کرده اند و داری اظهار افاضات میکنی.
چرا تا بحال گزارش مالی ندادی، چرا همین امسال چندین میلیارد اوراق فروختی ولی ۹ میلیارد بدهی بالا آوردی؟
هیشکی نمیگه دوغ من ترشه ولی دو ساله هرچی بهت گفتن پکن و نساز، این راهت نیست داری نابود میکنی شهرداری رو، به گوشت نرفت که نرفت، حالا دوباره تیم تشکیل میدی و از اینطرف خاکریز ادامه میدی،
اگه راس میگی مردونه بیا جلو و گزارش کار بده
نیای، میاریمت، راهش هم زیاده از بازرسی گرفته تا افکار عمومی.
بهتره خودت بیای و بگی چه کار کردی و چی شده.
تابناک منتشر کن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
بزرگترین عدم شفافیت داره در شهر سی سخت رقم میخوره
شهردار امسال چندین میلیارد پول داشته چون اوراق فروخته
حالا ۹ میلیارد بدهی بالا آورده و شهر ندار با یه استعفا رفته گوشه نشسته نه سؤالی و نه جوابی.
سی سختی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
واقعا باید شورا محمد حسینی را بیاره باز خواست کنه
شهرداریدو ای ...... ای سی سخت نداشته الان هم فرار کرده رفته .
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
اقای محمد حسینی حالا بازده اون همایش چی بوده که ۵۳ میلیون هزینه الکی بر شهرداری تحمیل کنید تازه اون گفته ۶۰ میلیون تو گفتی ۵۳ میلیون اختلاف ۷ تا است
سی سخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
اگه خبر رو خوب بخونی نوشته ۶۰ میلیون هزینه ناهار در حالی که کل هزینه همایش ۵۳ میلیون بود
تل سیاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
جناب محمد حسینی سر خودتو برای کی درد میاری!؟ اینجا سیسخته، مردمش در حق هم حسودن، چشم پیشرفت هم شهری هاشونو ندارن، زیر پای هم میزنن که از هم جلو بیفتن، زیر آب همو میزنن و... اینجا شما اگر دستتو تا آرنج کنی توی عسل بذاری توی دهنشون دستتو گاز میگیرن. اینجا مردمش ناسپاسن، ناشکرن. همونایی که دارید میگید محمد حسینی اینطور کرد و اینقدر پول رو برداشت برد و تهمت می‌زنید شماهایی که خبر داشتید چرا تا الان دهنتون بسته بود و چیزی نگفتین!؟ چرا همش توی فضای مجازی اونم به صورت ناشناس حرف می‌زنید و تهمت می‌زنید!؟ چرا هیشکی نمیتونه حرف شما رو برای یک بار و حتی یک مقدارشو ثابت کنه!؟ اینا اراجیف ذهن یه عده هست که مخالف حضور محمد حسینی توی شهرداری بودن. اینقدر انصاف ندارید که قضاوت منصفانه ای کنید و اگر بدیی داره از خدمات و خوبی هاش هم بگید. مردم این شهر هیچ وقت هیچی نمیشن به خاطر همین توهین و تهمت هایی که به ناف هم میبندن، به خاطر اینکه نه توی شهرشون نه بیرون از شهرشون پشت همو ندارن و فقط پشت سر حتی برادرشون هم حرف میزنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار