رییس قرارگاه اربعین استان ایلام به تابناک گفت:
رییس قرارگاه اربعین استان ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تاامروز بیش از 1میلیون ودویست هزار زائر از مرز مهران تردد داشته اند ،مرز مهران در روز گذشته با ثبت  289هزار تردد روز شلوغی را پشت سرگذاشت.
کد خبر: ۷۸۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ 11 October 2019

رییس قرارگاه اربعین استان ایلام گفت : همه امکانات برای خدمات رسانی به زائرین اربعین در مرز مهران تدارک دیده شده است .

به گزارش تابناک ایلام ،احمد کرمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:از ابتدای ماه صفر تاامروز بیش از 1میلیون ودویست وهفتاد هزار زائر از مرز مهران تردد داشته اند ،این مرز در روز گذشته با ثبت  289هزار تردد روز شلوغی را پشت سرگذاشت.

وی افزود : روز گذشته افزایش بی سابقه زائرین در مرز مهران را شاهد بودیم که خوشبختانه با اندیشیده تمهیدات لازم مشکل ویا خللی در زمینه خدمات رسانی به این حجم زائر به وجود نیامد.

رییس قرارگاه اربعین مهران خاطر نشان کرد :از صبح تا ظهر امروز بیش از 70هزار نفر از مرز مهران تردد داشته اند که پیش بینی می شود همچون روز گذشته روند افزایش تردد زائرین استمرار داشته باشد.

کرمی افزود: در خصوص اسکان وتامین آب شرب و یخ مورد نیاز زائرین از شهرهای همجوار اقداماتی انحام گرفته و بزودی مشکل تامین آب شرب زائرین در هر دوسوی مرز مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد : با توجه به هماهنگی بسیار خوب بین اعضای ستاد اربعین استان ،تلاش شده که امکانات وتحهیزات مورد نیاز زائرین در مرز مهران تامین شود.

کرمی از زائرین اربعین خواست که به منظور کاهش معطلی ومشکلات ناشی از آن سفر خود به مرز مهران را مدیریت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار