سومین کنگره بین‌المللی قلب رضوی با حضور تولیت آستان قدس رضوی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مشهد آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۷۸۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ 09 October 2019

به گزارش تابناک رضوی، تولیت آستان قدس رضوی در مراسم آغاز به کار کنگره جهانی قلب رضوی که با حضور 700 متخصص از 18 کشور جهان در بیمارستان فوق تخصصی رضوی در حال برگزاری است گفت: یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین راهبردهای آستان قدس رضوی، راهبرد توسعه و پیشرفت علمی است.

 

رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی نیز در این مراسم ابراز کرد: جمعی از متخصصان و جراحان داخلی و خارجی از 19 کشور جهان در این کنگره سه روزه از 17 تا 19 مهر 1398 حضور خواهند داشت.  

 

 محمود محمدزاده شبستری با اشاره به برگزاری باشکوه دو دوره گذشته کنگره بین‌المللی قلب در بیمارستان رضوی ادامه داد: بسیار خرسندیم که سومین دوره این کنگره با شکوه و رونق بیشتری برگزار می شود و امسال حداقل 15 میهمان بیشتر از سال گذشته در این کنگره حضور دارند که بی شک این امر از عنایت خاصه امام رضا(ع) است و باید قدردان آن باشیم.

 

وی گفت: این کنگره میزبان بیش از 40 متخصص و جراح خارجی است که از رؤسای انجمن‌های علمی قلب و عروق و پزشکان برجسته و درجه یک جهان هستند.

 

شبستری به ثبت‌نام حدود 700 نفر در سومین کنگره جهانی قلب رضوی اشاره و اضافه کرد: 20 دانشگاه و انجمن علوم پزشکی کشور و چهار انجمن بزرگ قلب و عروق دنیا در این رویداد علمی پزشکی به مدت سه روز به گفتگو و تبادل علمی جدیدترین یافته‌ها در حوزه قلب و عروق می‌پردازند.

 

رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی با اشاره به انجام 200 سخنرانی در این کنگره قلب تصریح کرد: 22 عمل زنده قلب و عروق در بیمارستان رضوی و بیمارستان قلب شهید رجایی تهران در طول سومین کنگره بین‌المللی قلب رضوی انجام خواهد شد که به صورت هم‌زمان در کانال‌های ویدیویی در سطح جهان قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار