مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ‌البرز با بیان اینکه البرز از استان‌های پرتردد کشور است،گفت: نخستین فرار بار کشور متعلق به استان البرز است چون این استان پایانه حمل و نقل بار ندارد.
کد خبر: ۷۸۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 09 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مهرداد جهانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راهداری سابق و جدید استان البرز که در در سالن موسسه  امور دامی کرج برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز در مسیر جاده ای 12 استان  کشور قرار دارد و راه‌های دیگری در این استان به عنوان فرعی وجود ندارد.

وی افزود: آزادراه تهران ـ کرج و کرج ـ قزوین پرتردد ترین جاده کشور است.

مدیرکل سابق راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز با بیان اینکه حدود  500 هزار دستگاه خودرو روزانه وارد  استان البرز شده و خارج  می‌شود، بیان کرد: سالانه بیش از 160 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز انجام می‌شود که این موضوع اهمیت راهداری  را در استان البرز  نشان می‌دهد.

جهانی با بیان اینکه با توجه به تردد زیاد در محورهای مواصلاتی البرز حدود 9 ماه از سال اجرای عملیات عمرانی با مشکل مواجه است، گفت: در سال جاری  با توجه به  وضعیت بودجه‌ای اقداماتی در مورد پرداخت آن انجام نشده و این موضوع کار راهداری در استان البرز را سخت کرده است.

وی با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل استان البرز  باید تغییر کند، گفت: پایانه ای در استان البرز وجود ندارد و تا این  پایانه در آن احداث  نشود حمل و نقلی در آن وجود ندارد و استانی است که اولین فرار بار کشور در آن انجام می‌شود.

جهانی با بیان اینکه ترمینال مسافربری این استان در شان مردم  البرز نیست، تصریح کرد: باید در این زمینه فکری  بشود تا مردم کرج و دیگر ساکنان از این ظرفیت استفاده کنند.

برچسب ها: حمل ونقل ، راهداری ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار