شهر سیسخت به عنوان قطب گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی جنوب کشور این روزها حال و رپز خوشی ندارد!
کد خبر: ۷۸۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 02 October 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدتی است که معابر و خیابان های شهر توریستی سیسخت مملو از زباله شده است ، این در حالی است که برخی حواشی از جمله اعتراضات گاه و بیگاه کارگران شهرداری این شهر هم در رسانه ها و فضای مجازی منتشر می شود.

بنابر این گزارش و در پی اعتراضات و اعتصابات متعدد کارگران شهرداری سیسخت  ، فرماندار شهرستان دنا گفت : در هر کجا از اقدامی مثل اعتصاب کارکنان شهرداری سی سخت شکل می گرفت ، برخورد می شد اما ما سعی کردیم وضعیت معیشتی کارگران شهرداری را در نظر بگیریم .
علی یار علی پور گفت : سعی کردیم با کسانی که با اعتصاب خود باعث بی نظمی و ایجاد ناهنجاری در شهر شدند مدرا کنیم اما هر چه سریعتر می بایست تکلیف آنان مشخص شود .
علی پور ادامه داد : این معضل از طرف شورا و شهرداری است ، شورا می بایست این مشکل را جمع کند اگر نمی تواند تکلیف خودشان را مشخص کنند .
وی با اعلام اینکه وظیفه فرمانداری جمع آوری زباله نیست بیان کرد : چندین و چند بار با هماهنگی فرمانداری دهیاری ها اقدام به جمع آوری زباله کردند و همین امروز نیز این کار صورت گرفت ،چون برای سلامت مردم احساس مسئولیت کردند .
سرپرست فرمانداری دنا در ادامه خاطرنشان کرد : تا الان با دوستان مدارا کرده ایم اما اگر این روند ادامه داشته باشد مجبوریم اقدامات قانونی خود را انجام دهیم .
علی یار علی پور گفت : ما دلیل اعتراض کارکنان را می دانیم حق و حقوق آنها را می دانیم و به جد پیگیر خواهیم بود اما تداوم این موضوع به مصلحت نیست و اگر این روند ادامه داشته باشد برخورد قانونی خواهیم کرد .
علی پور گفت : طی یکی دو روز گذشته دیده شده است برخی از افراد زباله های خود را در کنار درب فرمانداری قرار می دهند که این موضوع نیز پی گیری خواهد شد .
تصاویری تاسف برانگیز از توریستی ترین شهر کهگیلویه و بویراحمد!

اما گویا ماجرای اعتراضات و اعتصاب کارکنان و انتقادات و توپ و تشرهای فرماندار به مذاق شورای شهر سیسخت خوش نیامده است و در بیانیه ای از فرماندار خواسته اند سیاسی کاری نکند
در این بیانیه که سایت محلی فصلی نو آن را منتشر کرده ، آمده است: 
جناب آقای علیپور
سرپرست محترم فرمانداری دنا
با اهداء سلام
دست از سیاسی کاری بردارید و به جای تنش در شهر ،تهدید نیروهای خدوم شهرداری و دخالت در امورات شورای شهر برای اهداف خودتان ، همراه با شورای شهر پیگیر بودجه برای مرتفع کردن مشکل کارگران باشید.
مردم سی سخت مردمی هستند که نان و حتی آب خانه هایشان را خودشان با بازوان توانمندشان به شهر انتقال دادند و در جنگ تحمیلی دهها شهید و جانباز تقدیم انقلاب کردند. با مشکلات جنگیدند و به تهدیدها اهمیتی ندادند همواره با سفارش رهبرشان مقاومت کردند و برای حفظ آبرویشان صورتشان را با سیلی سرخ نگه داشتند. کارگران شهرداری از سال ۹۰ تا کنون در خط مقدم اقتصاد مقاومتی سر خم نکردند تا الان که دچار تبعیض و بی عدالتی شماها که در راس امور هستید شدند. شماها که اهداف سیاسی را مقدم بر نجات شهرداری دانستید و با بهانه گیری های هدفمندانه کام امیدوارانه کارگران را با رد مصوبه شورا در(انتخاب شهردار) نا امید کردید. شما که در راس امورات شهرستان هستید و بهداشت مردم را جزء وظایف خود نمیدانید حتما فردا منکر بقیه وظایفتان خواهید شد. بیایید تنش، تعیین تکلیف برای اعضای شورا را کناربگذارید و همدلی ، اتحاد و پیگیری مشکلات شهر را همراه با اعضای شورا که منتخب مردم هستند در اولویت برنامه کاری قرار دهید تا دعای خیر مردم و خانواده کارگران شهرداری بدرقه راهتان باشد.
من الله توفیق
شورای اسلامی شهر سی سخت
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نظر می رسد ، مسئولین شهر سیسخت متوجه جایگاه این شهر در حوزه گردشگری نیستند چرا که سوء مدیریت ها در بخش های مختلف این شهر لطمات سنگینی را در پی خواهد داشت و لازم است مسئولین نظارتی برای تغییر وضع موجود بررسی سهل انگاری های مسئولین این شهر هر چه سریعتر ورود کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
شورا چه کار کنه جناب فرماندار وقتی همه بدهکاری ها ما هشت سال پیشه. شما هم که حمایت نمیکنید .به خدا دلم برا این شورا مبسوزه چون هرچی شر و جر و بحثه که از دوران رهنما شروع شده افتاده گردن اینها.ببین این آقا چقدر نیرو تزریق کرده به شهرداری و فلنگ را بسته.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
احتمالا این هم برنامه ای است برای جایگزین کردن آنها با بی وطن های از افغانستان گریخته! اینطور نیست؟!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار