برای دستگیری دومین قاتل فراری در شمال کشور ، فرد مذکور رصد شد و نهایتا یک شب بیشتر اجازه سکونت و اختفا در خوزستان را به وی ندادیم و ساعت ۱ بامداد وی را دستگیر کردیم .
کد خبر: ۷۸۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 01 October 2019

نشست خبری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ، به مناسبت هفته ناجا برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار مهدی انصاری گفت : طی شش ماه گذشته در سرقت های مهم رتبه ۲۹ کشوری و در سرقت های خرد رتبه ۲۷ را داریم این در حالی است که در سرقت های مسلحانه خوشبختانه هیچ موردی نداشتیم و رتبه آخر را داریم.
سردار انصاری افزود : در تجاوز به عنف با کاهش ۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته رتبه ۲۳ کشوری و شرارت ۲۷ کشور  را داریم.
انصاری با اشاره به عدم تغییر در آمار قتل و خودکشی گفت : امسال هم همانند سال گذشته با ۷ مورد قتل همانند سال گذشته رتبه ۱۹ و آخرین استان کشور و در خودکشی هم رتبه ۲۳ کشور هستیم.
انصاری ادامه داد : کشفیات مواد مخدر استان با ۳ تن و ۷۰۰ کیلو گرم نسبت به سال گذشته افزایش ۲۳ درصدی را شاهد هستیم. 
وی افزود : امسال ۹۰۰ نفر قاچاقچی ، توزیع کننده و مصرف کننده توسط نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
انصاری گفت : ۵۴ طرح در استان در جهت تامین امنیت و مبارزه با متخلفین در نقات مستعد جرم در مکان های مختلف و حتی رصد مراکز ترک اعتیاد ، توسط نیروی انتظامی اجرا شده است. 
سردار انصاری ادامه داد : طی شش ماه گذشته ۳۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شده است که این آمار افزایش ۱۲۰ درصدی را نشان می دهد.
وی در خصوص کالای های قاچاق کشف شده گفت : لوازم خانگی ، آرایشی ،  مواد غذایی ،  پوشاک و ۱۵۴ دستگاه بیت کوین بوده است که در این زمینه ۸۰۰ نفر بازداشتی و ۶۰۰ خودرو توقیف شد.
سردار انصاری افزود : جرایم سایبری استان افزایش ۲۷۰ درصدی را نشان می دهد  که خوشبختانه ۹۳ درصد جرائم توسط پلیس فتا کشف شد.
انصاری در ادامه به ماجرای دستگیری دو قاتل فراری از زندان کهگیلویه اشاره کرد و گفت : برای دستگیری این دو قاتل فراری حداقل دو تا سه ماه رصدهای مداوم داشته ایم . برای دستگیری نفر دوم ، فرد مذکور در شمال کشور رصد شد و نهایتا یک شب بیشتر اجازه سکونت و اختفا در خوزستان را به وی ندادیم و ساعت ۱ بامداد وی را دستگیر کردیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار