مهری مکاری با بیان اینکه تعدادی از خیرین این موسسه خارج از استان هستند و کمک‌های خود را به حساب مجموعه واریز می‌کنند افزود: ۲ هزار و ۹۹۸ خانوار زیر پوشش این موسسه هستند که بیش از ۵ هزار خیر به آن‌ها کمک می‌کنند.
کد خبر: ۷۸۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 30 September 2019
مسؤول نمایندگی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان از اعطای وام‌های خوداشتغالی به نیازمندان خبر داد.

به گزارش فارس، مکاری با بیان اینکه مرکز موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در مشهد مقدس است که ۱۹ سال سابقه فعالیت دارد اظهار کرد: ۵۶۰ نمایندگی آن در سراسر کشور فعال هستند.

 وی با اشاره به ارزیابی فعالیت استان‌های مختلف در این موسسه گفت: خوشبختانه همدان وضعیت خوبی دارد و آنچنان محروم نیست که نیاز به حمایت بیشتری داشته باشد.

مسؤول نمایندگی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان با بیان اینکه تعدادی از خیرین این موسسه خارج از استان هستند و کمک‌های خود را به حساب مجموعه واریز می‌کنند افزود: ۲ هزار و ۹۹۸ خانوار زیر پوشش این موسسه هستند که بیش از ۵ هزار خیر به آن‌ها کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق برآورد شعب استان در سال گذشته یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به نیازمندان خدمات ارائه شد اظهار کرد: برخی از خیرین به صورت ماهانه با واریز مبلغی به شماره حساب سازمان خیریه کمک‌های خود را پرداخت می‌کنند.

مکاری افزود: برخی از خیرین کمک‌هایی خود را از طریق پیک ارسال می‌کنند و برخی نیز حضوری به دفتر موسسه مراجعه دارند.

وی با بیان اینکه خانوار‌های زیرپوشش موسسه اکثراً زیرپوشش کمیته امداد و تعداد کمی هم زیرپوشش بهزیستی هستند گفت: کمک‌های کمیته امداد به نیازمندان پاسخگوی نیاز آن‌ها نیست و به خاطر همین ما نیز آن‌ها را یاری می‌کنیم.

مسؤول نمایندگی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان از اعزام گروه‌های محقق برای احصای نیازمندان خبر داد و افزود: ما در قبال کمک‌های خیرین مسوول هستیم و باید آن‌ها را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

وی تصریح کرد: معاونت اشتغال این موسسه بسیار فعال است که با اجرای طرح نوید، وام‌های خوداشتغالی ۵ یا ۷ نفره به نیازمندان اعطا می‌شود.

مکاری از راه‌اندازی کارگاه نجاری، تعمیرات موبایل، کارگاه MDF، تولیدی لباس، تولید گلدان‌های پلاستیکی زیر نظر این موسسه خیریهه در استان خبر داد و افزود: با تامین اشتغال افراد، موسسه همچنان سه یا چهار ماه به آن‌ها کمک می‌کند تا به روال عادی برگردند و بتوانند وارد چرخه کار و فعالیت شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار