محمدرضا مهرنژاد در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل عمران و شهرسازی شهرداری کرمانشاه گفت: شهرداری برای ایجاد انگیزه در مردم مشوق‌های را جهت تخفیف در پرداخت هزینه‌های مربوط به صدور پروانه قرار داده است.
کد خبر: ۷۸۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 29 September 2019

 

 

 

 

 

 

 

محمدرضا مهرنژاد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: شهرداری برای ایجاد انگیزه در مردم مشوق‌های را جهت تخفیف در پرداخت هزینه‌های مربوط به صدور پروانه قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲۲۸ هکتار از شهر کرمانشاه که حدود ۱۱ درصد از مساحت کل شهر را در بر میگیرد شامل بافت فرسوده و نا کارآمد است افزود: ۱۰۵ هکتار از این مساحت در مرکز شهر قرار گرفته یعنی بافت میانی، مرکزی و محلاتی در حاشیه‌ی شهر دارای پیشینه‌ی روستایی میباشند.

 مدیر عامل عمران و شهرسازی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: براساس تقسیم بندی‌های انجام شده، بافت فرسوده به چهار دسته تقسیم می‌شو؛ بافت میانی مانند شریعتی، مصوری و خیابان جوانشیر، بافت مرکزی یا تاریخی مثل خیابان مدرس، چنانی و فیض آباد، بافت با پیشینه روستایی شامل سراب سعید، حسین آباد چقاگلان و بافت سکونت گاه‌های غیر رسمی یا همان حاشیه نشینی مثل جعفر آباد و حکمت آباد شهرداری جهت بازسازی بافت‌های فرسوده مشوق‌هایی را جهت تخفیف در پرداخت هزینه‌های مربوط به صدور پروانه تا ۱۸۰ درصد که حدود سه طبقه تراکم را شامل میشه جهت ایجاد انگیزه در مردم قرار داده است.

 وی با بیان اینکه در ازای هر واحد مسکونی جدید که احداث شود مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات تعلق میگیرد و دوسال مشارکت مدنی و ده سال فروش اقساطی را نیز شامل می‌شود عنوان کرد: جهت تکمیل اطلاعات در این زمینه نیز بنر‌هایی در سطح شهر نصب شده که مردم میتوانند به آن رجوع کنند.

 مهرنژاد همچنین در رابطه با منازلی که فاقد سند هستند در پایان افزود: مالک میتواند یک سند غیر از سند محل اجرایی پروژه جهت دریافت تسهیلات معرفی که جایگزین سند مالکیت خود باشد و مدارکی که برای دریافت تسهیلات لازم است شامل سند مالکیت، پروانه ساختمانی و کارت ملی مالک کفایت میکند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار