مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام خبر داد؛
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: در ایام اربعین امسال پنج جایگاه سیار نفتگاز جهت تامین سوخت اتوبوس های خط واحد و یک جایگاه عرضه بنزین نیز جهت خروج خودروی زائران از پارکینگ ها در شهر مهران به ‌صورت سیار و شبانه ‌روزی آماده خدمات ‌دهی به زائران اربعین است.
کد خبر: ۷۸۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 21 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر چاغروندی  اظهار داشت: این تعداد جایگاه های سیار در کمربندی غربی شهر مهران، ورودی و خروجی پارکینگ برکت، شهرداری و ورودی دشت مهران در نظر گرفته شده است.

چاغروندی از آمادگی کامل جایگاه های سوخت این استان در ایام اربعین جهت خدمت رسانی به زائران حسینی خبر داد و یادآور شد: هیچ نگرانی در تامین فرآورده های نفتی برای تردد وسایل نقلیه زائران اربعین حسینی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام اضافه کرد: تا هر ظرفیتی که به فرآورده های نفتی نیاز باشد، آن را تامین می کنیم و حتی در شرایطی مانند افزایش بار ترافیکی نیز اقدام به حمل و توزیع سوخت به صورت سیار خواهیم کرد.

۶۸ جایگاه عرضه سوخت شامل ۴۶ باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، گازوییل و ۲۲ باب جایگاه CNG تک منظوره و ۲ منظوره در استان ایلام فعال است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار