معاون استاندار ایلام؛
معاون استاندار ایلام از تردد ۵۶۰ هزار نفری از اول شهریورماه تا کنون در مرز مهران خبر داد و گفت: آنچه که از هم اکنون قابل مشاهده است این است که امسال یک اربعین باشکوه در پیش رو داریم.
کد خبر: ۷۸۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 21 September 2019

به گزارش  تابناک ایلام؛ احمد کرمی در ادامه با عنوان این مطلب که مهران مرکز ثقل اربعین است، تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۶۰ درصد کل ترددهای کشور در ایام اربعین از طریق مرز مهران صورت پذیرفت و امسال نیز شاهد افزایش تردد زوار در این مرز مهم و بین المللی هستیم.

کرمی رسالت قرارگاه رسانه ای اربعین را اطلاع رسانی شفاف، دقیق و صریح عنوان کرد و گفت: این قرارگاه اطلاعات مورد نیاز را در اختیار زوار اربعین قرار می دهد و در این راستا رسالت رسانه های محلی، استانی و ملی بسیار مهم و خطیر است.

وی در ادامه حذف ویزا را از اقدامات خوب نظام و دولت در خدمت به زوار بشمار آورد و گفت: البته این بدین معنا نیست که زوار بدون مدارک به مرز مراجعه کنند بلکه باید مدارک لازم را در اختیار داشته باشند.

رئیس قرارگاه ویژه اربعین در مرز مهران از اصحاب رسانه و کنشگران فضای مجازی در راستای هم افزایی برای یک اربعین باشکوه در خواست کمک کرد و گفت: نقش این قشر فعال و پویا در حماسه عظیم اربعین چون گذشته بی بدیل و مهم است و در این راستا تاکید ما بر اطلاع رسانی شفاف، صریح و درست است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار