دستگاه سی‌تی‌اسکن پیشرفته، عصر جمعه طی بازدید بهرام سرمست استاندار قم و احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در درمانگاه خیریه امام صادق(ع) منطقه نیروگاه قم راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۷۸۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۹ 21 September 2019

به گزارش تابناک قم، در این بازدید که حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران نیز حضور داشت، رئیس هیأت امنای درمانگاه خیریه امام صادق(ع) در سخنانی اظهار داشت: این مرکز درمانی در زمینی به وسعت ۴ هزار مترمربع و در ۵ طبقه در منطقه محروم نیروگاه احداث‌شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اصغر ناظم زاده بابیان اینکه در شبانه‌روز بیش از یک هزار نفر به درمانگاه خیریه امام صادق(ع) مراجعه می‌کنند، گفت: این مرکز به لحاظ تعداد مراجعان و همچنین تجهیزات پیشرفته، یکی از بهترین درمانگاه‌های استان است.

وی با اشاره به ویژگی‌های دستگاه جدید سی‌تی‌اسکن این درمانگاه، از دریافت هزینه‌ها در حد تعرفه‌های دولتی در این مرکز درمانی خبر داد و افزود: این دستگاه قابلیت تصویربرداری سه‌بعدی دارد که راه‌اندازی آن بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه داشته است.

نیروگاه متراکم‌ترین و پرجمعیت‌ترین منطقه قم بیش از ۴۵۰ هزار تن جمعیت دارد و در غرب قم واقع‌شده است، بیشتر نقاط این منطقه قدمتی بیش از ۵۰ سال ندارد و مهاجران از قومیت‌های گوناگون را در خود جای‌داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار