مدیرکل روابط عمومی آستان‌ قدس رضوی:
مدیرکل روابط عمومی آستان‌ قدس رضوی گفت: نمایشگاه «حرم در قاب‌های ماندگار» سبب انتقال فرهنگ رضوی و همچنین سبب حس و حال حرم رضوی می‌شود.
کد خبر: ۷۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 17 August 2015
احمد هاشم‌آبادی در حاشیه رونمایی از نمایشگاه «حرم در قاب‌های ماندگار» در ایستگاه آزادی قطار شهری مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این‌گونه نمایشگاه‌ها سبب انتقال فرهنگ رضوی و همچنین سبب حس و حال حرم رضوی می‌شود.

وی در ارتباط با این نمایشگاه نیز گفت: عکس‌های این نمایشگاه متعلق به 120 سال گذشته حرم رضوی است که در معرض دید عموم مردم در ایستگاه آزادی قطار شهری مشهد قرار گرفته که یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه ورود فرهنگ رضوی در دل‌های مردم است.

مدیرکل روابط عمومی آستان‌ قدس رضوی گفت: هر کدام از دستگاه‌های اجرایی یک وظیفه‌ای دارد و ما برای نمونه این نمایشگاه با هماهنگی در قطار شهری انجام دادیم و امیدوارم این موضوع را که با بودجه‌های فرهنگی هزینه می‌شود در دیگر فضاهای شهری و کشوری توسعه دهیم.

هاشم‌آبادی با بیان اینکه این عکس‌ها خود سیر طلایی را در مسیر توسعه حرم رضوی را نشان می‌دهد، بیان کرد: هرجایی در سطح شهر مشهد و کشور که بتوانیم ذهن مردم را متوجه حرم رضوی و ائمه اطهار(ع) کنیم خود فرصت بزرگی است که در زندگی مردم باید جاری باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار