کد خبر: ۷۸۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵ 19 September 2019

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت: به داد مردم جنوب استان کرمان برسید که نه تنها در توسعه بلکه در زیرساخت‌ها هم مشکل دارند.
به گزارش تابناک کرمان خبرنگار مهر نوشت؛ یحیی کمالی‌پور صبح پنجشنبه در سومین گردهمایی علما و سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان بیان داشت: بی تردید امنیت لازمه حیات بشریت است لذا نمی‌توان اقتصادی پویا، فرهنگی غنی و جامعه‌ای سالم داشته باشیم اما از امنیت محروم باشیم.

وی افزود: امنیت محقق نخواهد شد مگر با توجه به دیدگاه و منظر مردم؛ ما در هر زمانی که کاری را به مردم واگذار کردیم موفقیت حاصل شد و هر کجا از مردم فاصله گرفتیم شکست خوردیم.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در این مراسم سران طوایف جمع شده‌اند تا با همفکری و همراهی هم در زمینه امنیت بتوانند به مشکلات مردم رسیدگی کنند که خود بارقه امید برای افرادی است که روزهای سختی را تجربه کرده‌اند.

کمالی‌پور تصریح کرد: محرومیت مردم جنوب بر کسی پوشیده نیست لذا نمی‌توان از این مردم، علما و روسای طوایف تامین امنیت پایدار را درخواست کرد ضمن آن که برخی از مردم جنوب استان هنوز کپرنشین هستند نمی‌توان از فرزندان انتظار داشت که چرخ مملکت را بچرخانند در حالیکه بچه‌های اقصی نقاط این منطقه نه در چادر بلکه زیر سایه درختان درس می‌خوانند.

وی یادآور شد: اگر امروز شاهد امنیتی نسبی هستیم در نتیجه نجابت، صلابت و پایمردی مردمی است که همه سختی‌ها را تحمل کرده‌اند ولی حاضر نیستند کشور در زیر سایه شوم ناامنی باشد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم در هیچ کجا ثروت یک جا انباشته نخواهد شد مگر حقی تضییع شده باشد لذا به داد مردم جنوب استان کرمان برسید که نه تنها در توسعه بلکه در زیرساخت‌ها هم شرایط خوبی ندارند و این را همه می‌دانند.

وی افزود: ما هنوز در ابتدای کار هستیم اما باید همه کمک کنند تا اقتصاد آنان پایدار و شرایط زندگیشان مهیا و فراهم شود زیرا این افراد یک زندگی آرام و بسیار معمولی می‌خواهند در حالی که خانه تک تک این افراد پایگاه امنیت این نظام است.

کمالی‌پور تصریح کرد: ما باید علاوه بر ایجاد امنیت به اقتصاد و اشتغال مردم هم توجه کنیم تا بتوانیم شاهد توسعه همه جانبه جنوب و شرق استان در همه زمینه‌ها باشیم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار