معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: ۶۷۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد این استان که از سیل بهار امسال آسیب‌دیده بودند، خسارت بازسازی و تعمیرات واحد مسکونی دریافت کردند.
کد خبر: ۷۸۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹ 18 September 2019
۶۷۰ خانوار سمنانی آسیب‌دیده از سیل خسارت دریافت کردند

 فاطمه تقوی اظهار کرد: سه مرحله بازدید از مناطق سیل‌زده استان سمنان در بهار سال جاری با حضور کارشناسان کمیته امداد و بیمه انجام شد و تمام منازل مسکونی آسیب‌دیده از سیل خسارت دریافت کردند.

وی به پوشش و خدمات بیمه‌ای برای جبران خسارت‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه واحدهای مسکونی اشاره کرد و گفت: مددجویان شهری ۳۵ میلیون تومان و منازل روستایی ۲۵ میلیون تومان خسارت دریافت می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بیمه اثاثیه منزل مددجویان شهری و روستایی را ۱۵ میلیون دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به این امر، بخش زیادی از خسارات وارده از سیل جبران خواهد شد.

تقوی خاطرنشان کرد: بیشترین خسارت واردشده به شهرستان میامی با ۳۹۱ مورد، بسطام ۹۵ و شهمیرزاد ۵۳ خسارت گزارش شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از توزیع سبد غذایی در مناطق محروم استان سمنان در سال جاری خبر داد و گفت: ۳۵۷۴ سبد غذایی با اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان باهدف کمک به این مناطق و بهبود معیشت مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع‌شده است.

وی بابیان اینکه ۲۸, ۹ درصد از مددجویان ساکن مناطق محروم هستند، تصریح کرد: هفت منطقه در استان سمنان دارای ضریب محرومیت ۶ تا هشت تحت حمایت این نهاد است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: 9 هزار و 288 نفر در قالب چهار هزار و 192 خانوار در مناطق مرحوم روستایی با ضریب ۶ تا هشت تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان هستند.

وی گفت: خدمات حمایتی در مناطق محروم در سرفصل‌های مسکن، کمک‌های موردی، فرهنگی، تحصیلی، مشاوره، درمان اشتغال، توان‌بخشی، جهیزیه، مشاوره، حقوقی و بهداشتی ارائه می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار