تابناک / طبق گزارش رسمی سازمان نهضت سوادآموزی کشور, 60 درصد خروج زودهنگام دانش آموزان دوره ابتدایی از تحصیل به دلیل مشکلات معیشتی و اقتصادی است.
کد خبر: ۷۸۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴ 17 September 2019

تابناک / طبق گزارش رسمی سازمان نهضت سوادآموزی کشور, 60 درصد خروج زودهنگام دانش آموزان دوره ابتدایی از تحصیل به دلیل مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

گرچه دولت های مختلف درصدد اقداماتی برای تحصیل دانش آموزان بوده اند اما متغیرهایی مانع ادامه تحصیل این دانش آموزان شده است.

آمارها نشان می دهد تاکنون اغلب طرح ها برای ریشه کنی بی سوادی با پشتیبانی دولت ها بوده است نه صرفا دولت؛ و مسئولیت پذیری و همراهی مردم سبب شده است تا بعضا عدد و رقم ها در این حوزه بهبود یابد. 

در همین خصوص سیدمهدی رجایی, شهردار لنگرود در گفت و گویی اظهار کرد: با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید، طبیعتا یکی از دغدغه های مهم تیم مدیریت شهری در لنگرود, کودکان عزیز نیازمندی است که خیلی از آن ها سرپرست ندارند و به دلیل وضعیت نامطلوب مالی از حداقل امکانات مورد نیاز برای ادامه تحصیل محروم هستند.

 

وظیفه انسانی و شهروندی خودمان می دانیم که تمام تلاشمان را در جهت حمایت از ادامه تحصیل این عزیزان به کار گیریم.

 

از همه شهروندان عزیز لنگرودی می خواهم که با پویش مهر تحصیلی سال 98 ؛ با هدف کمک برای تأمین اقلام مورد نیاز برای تحصیل کودکان نیازمند, شامل لوازم التحریر، کیف، کفش و سایر هزینه های تحصیل با ما همراهی کنند و خودشان رسانه نسل فردای ما باشند.

 

باتشکر
سیدمهدی رجایی
شهردار لنگرود

 

#پویش_مهر_تحصیلی98

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار