تیم فوتبال داماش گیلان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک مقابل مس کرمان تن به تساوی بدون گل داد.
کد خبر: ۷۸۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 16 September 2019

 

تابناک / دو تیم فوتبال داماش گیلان و مس کرمان از هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: ناصر جنگی

کمک‌داوران: ایوب غلام‌زاده و حسین گلشنی

داور چهارم: مهدی جبرئیلی

ناظر داوری: علی خسروی

ترکیب داماش گیلان:

محمد ضیائی، آرمین منفرددوست، آزاد جعفرزاده، کنعان طاهرنژاد، سید کاظم رحمانی، محمد رستمی، میثم میرپسندیده، جابر نصیری (از ۶۳، سعید طالبی)، حسین فاضلی (از ۷۴، علیرضا توکلی)، عباس کندل (از ۸۸، بهتاش میثاقیان) و سعید باقرپسند.

سرمربی: سیامک فراهانی

ترکیب مس کرمان:

داوودی نوشی صوفیانی، میثم تهیدست، محمدحسین حیدری، امیر طاهر، مجتبی مقتدایی، مهران امیری، ارشیا عباسی، پویا غلامی، مهرداد قنبری، شروین بزرگ و حسین مجلی.

سرمربی: سیدمجتبی حسینی

تیم فوتبال داماش گیلان در روزهای پایانی جواز حضور در رقابت‌های لیگ یک را کسب کرد، این تعلل باعث خروج تنی از چند بازیکنان این تیم در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات شد.

داماشی‌ها نشان داده‌اند که چندان به بازیکنان نامی متکی نیستند و با حفظ اسکلت تیم فصل گذشته‌شان، کاری کرده‌اند کارستان! آن‌ها در پایان هفته چهارم با کسب پیروزی مقابل آرمان گهر سیرجان به روند شکست‌ناپذیری‌شان تداوم بخشیدند و می‌خواهند پس از سه فصل غیبت در لیگ یک، حضوری پررنگ و قاطعانه در این لیگ داشته باشند.

دیدار دو تیم در حضور بیش از چهار هزار تن از هواداران لاجوردی پوش آغاز شد، داماش مسابقه را هجومی آغاز کرد و در سوی مقابل تیم متمول مس پس از فشار دقایق ابتدایی مسابقه، خودی نشان داده و بازی را به تعادل کشید، بازی هجومی دو تیم در نیمه نخست ثمری نداشته و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

میثم تهیدست بازی رشتی مس کرمان در دقیقه ۲۳ مسابقه به دلیل مصدومیت از زمین خارج‌شده و با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.

داماش گیلان در نیمه دوم ترک عادت نکرده و بازی را هجومی آغاز کرد ولی این مسی‌ها بودند که در دقیقه ۵۵ صاحب یک ضربه پنالتی شدند، شروین بزرگ این توپ را هدر داد و دیدار دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نتایج کامل دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک:

رایکا بابل ۱- گل ریحان البرز ۱

قشقایی فارس ۰ – فجر شهید سپاسی شیراز ۲

نیروی زمینی تهران ۱ – نود ارومیه ۱

آرمان گهر سیرجان ۲ – بادران تهران ۲

ملوان انزلی ۲ – خوشه طلایی ساوه ۳

سرخ‌پوشان پاکدشت ۲ – مس رفسنجان ۳

آلومینیوم اراک ۱ – استقلال خوزستان ۰

 

به گزارش فارس، تیم فوتبال داماش گیلان با تساوی مقابل مس کرمان به روند شکست‌ناپذیری خود در لیگ یک ادامه داده و در پایان هفته پنجم با کسب ۹ امتیاز در مکان هشتم جدول ایستاد.

لاجوردی پوشان شهر باران در هفته ششم رقابت‌های لیگ یک روز شنبه ۳۰ شهریورماه در دیداری دور از خانه به مصاف گل ریحان البرز می‌روند.

البرزی‌ها در پایان هفته پنجم با کسب ۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان نهم جدول ایستاده‌اند و در صورت پیروزی مقابل داماش، جای این تیم در جدول را تصاحب می‌کنند.

منبع: فارس
برچسب ها: داماش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار