رییس هیات کاراته استان تهران گفت: تیم کاراته نوجوانان پسران استان تهران با کسب سه طلا، یک نقره و ۶ برنز جایگاه سوم، دومین دوره استعدادهای برتر کشور را بدست آورد.
کد خبر: ۷۷۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 03 September 2019

به گزارش تابناک تهران، محمد مهدی عطایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات با شرکت ۴۲۷ ورزشکار پسر رده های سنی ۱۳ تا ۱۶ سال از ۳۱ استان کشور در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد که استانهای آذربایجان غربی، مازندران و تهران توانستند جایگاه اول تا سوم را کسب کنند.

وی ادامه داد: عرفان ابراهیمی، سهیل بیات و عباس بیگ محمدی به ترتیب در اوزان ۵۲، ۴۸ و ۵۷ کیلوگرم نوجوانان سه نشان طلای تیم تهران را بدست آوردند.

رییس هیات کاراته استان تهران با بیان اینکه تنها نشان نقره تهران توسط سروش محمدی در وزن ۷۰کیلوگرم بدست آمد اعلام کرد: علی اکبر عبدالهی، محمد امین ایرانی، حمید رضا محمودی (کاتای انفرادی)، محمد عرفان خوش عقیده، حسین وفا و مصطفی غلامی به ترتیب در اوزان ۳۵، ۳۸، کاتای انفرادی، ۴۲، ۴۶ و ۷۰کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کردند.

عطایی با اشاره به اینکه تهران با ۲ تیم تهران و توابع استان در این رویداد ورزشی حاضر شد خاطر نشان کرد: تیم توابع استان نیز توانست با یک نشان نقره سید امیر حسینی در وزن ۴۲ کیلوگرم و ۲نشان برنز سبحان فرهمند و ابوالفضل تیغی در اوزان ۷۰ و ۳۵ کیلوگرم جایگاه ۹ کشور را بدست آوردند.

وی ادامه داد: تیم دختران تهران با یک نشان طلای ملیکا عزتی در کاتای انفرادی، ۲نشان نقره رومینا خادمی در وزن ۳۵ کیلو گرم و مبینا اوزایش درکاتای انفرادی و سه نشان برنز نسترن عابدی در وزن های ۵۴+، الهه صفری در وزن ۵۴- و مهشید تیموری وزن ۳۸ کیلو گرم جایگاه چهارم کشور را به خود اختصاص داد.

به گفته عطایی تیم توابع دختران استان تهران با یک نشان برنز ملینا نصیری جایگاه سیزدهم را بدست آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار