استاندار در جمع مردم فراهان
آقازاده استاندار مرکزی در جمع مردم شهرستان فراهان در مسجد جامع شهر فرمهین ، گفت:از شيوه بازداشت سرپرست فرمانداري فراهان كه بدون اطلاع استانداري انجام شد گلايه مندم
کد خبر: ۷۷۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 29 August 2019
آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: استفاده از تریبون های مختلف برای تخریب افراد مصداق بارز بی تقوایی است و افرادی که ادعای تقوا دارند باید از این رفتار پرهیز کنند.
وی  افزود: بازداشت سرپرست فرمانداری فراهان به هر اتهامی می شد پس از هفته دولت و با هماهنگی استانداری انجام شود نه اینکه در نخستین روز از این هفته و در شرایطی که ۲ معاون رییس جمهوری میهمان استان مرکزی هستند،انجام شود.
وی ادامه داد: جریان بازداشت سرپرست فرمانداری فراهان بدون اطلاع استاندار، فرماندهی انتظامی، رئیس کل دادگستری، مدیرکل اطلاعات و فرماندهی سپاه روح الله انجام و این امر سبب تشویش اذهان عمومی به خصوص مردم این شهرستان شد.
استاندار مرکزی بیان کرد: بعضی افراد در جریان بازداشت سرپرست فرمانداری فراهان دنبال این بودند تا آب را گل آلود کرده و ماهی خودشان را بگیرند در صورتی که اتهاماتی که به سرپرست فرمانداری فراهان وارد شده تاکنون ثابت نشده است.
آقازاده اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که قوه قضائیه بدون در نظر گرفتن پست و مقام، با افرادی که قصد تضعیف حقوق ملت را دارند برخورد قاطعانه می کند.
وی اضافه کرد: در صورتی که پیش از هر گونه اقدامی، اگر موضوع را با استاندار مرکزی درمیان می گذاشتند و عنوان می شد که اتهاماتی به این فرد وارد است و شما وی را از این سمت خلع کرده تا ما به اتهامات وی رسیدگی کنیم؛ بدون شک این کار انجام می شد.
استاندار مرکزی بیان کرد: انتظار می رفت به جای سر و صداها و سوء استفاده برخی افراد در فضای مجازی و فضای حقیقی موضوع با مقام ارشد استان در میان گذاشته می شد و افرادی که ادعای تقوا دارند، باید اصول تقوا را در این جریان رعایت می کردند.
آقازاده افزود: سرپرست فرماندار فراهان سه هفته پیش از بازداشت با رعایت تمام اصول قانونی و دریافت استعلامات لازم به این سمت منصوب شد و به هیچ عنوان قرار هم نبود که وی فرماندار بشود اما از آنجایی که اولویت انتصاب سرپرست فرمانداری با معاون است این اقدام با رعایت تمام ضوابط قانونی انجام شد.
وی اظهار داشت: سرپرست فرمانداری فراهان یک یا ۲ اتهام دارد و هنوز هیچ جرمی برای وی ثابت نشده و احتمال تبرئه وی نیز وجود دارد اما آنهایی که دم از تقوا می زنند و از تریبون های مختلف برای یک بنده خدا حکم صادر می کنند هیچ دلیل دیگری جز تسویه حساب های شخصی و سیاسی ندارند.
استاندار مرکزی گفت: در شرایطی که کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و یکپارچگی دارد و باید با تمام قوا مقابل دشمن ایستادگی کرد، مجرم نشان دادن دیگران بدون ثابت شدن اتهام، هیچ نتیجه ای به غیر از دامن زدن به اختلافات و بی اعتمادی عمومی ندارد.
آقازاده گفت: بعد از تشدید تحریم های دشمن بر علیه ملت ایران تمامی جناح های اصلاح طلب و اصولگرا و شخصیت های سیاسی بزرگ کشور در یک جبهه قرار گرفتند اما در جریان بازداشت سرپرست فرمانداری فراهان مشکلاتی برای استان ایجاد شد.
وی ادامه داد: استانداری با بازداشت سرپرست فرمانداری فراهان مشکلی ندارد اما روش این کار اشتباه بود و یا حداقل باید با هماهنگی این کار انجام می شد.
استاندار مرکزی افزود: دادگستری فراهان حکم سرپرست فرمانداری فراهان را تعلیق کرده و همه باید در انتظار حکم دادگاه باشیم اما در مورد روش این کار گله مند هستم.
آقازاده با بیان اینکه به زودی سرپرست و بعد هم فرماندار فراهان منصوب می شوند، اظهار داشت: نباید وارد سوء استفاده های سیاسی شد و به وحدت و یکپارچگی خدشه وارد کرد.
وی بیان کرد: ۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۹۶ میلیارد ریال امروز در نقاط مختلف شهرستان فراهان به بهره برداری رسید که ۳۱۶ اشتغال به دنبال داشت.
نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلانی نیز گفت: بیش از ۱۲ سال از آغاز عملیات اجرایی جاده اراک - فراهان می گذرد اما همچنان ۴ و نیم کیلومتر از این طرح باقی مانده و به تازگی قراردادی با مبلغ ۴۵۰ میلیارد توسط جهاد نصر و راه و شهرسازی نیز منعقد شده اما سرعت انجام عملیات پایین است.
 «محمد حسینی» با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۰ نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده آشتیان - فرمهین جان خود را از دست داده اند نیز گفت: عملیات تعریض این جاده از مطالبات جدی مردم شهرستان های تفرش، فراهان و آشتیان است که انتظار می رود دولت نسبت به تحقق این خواسته مردم جامه عمل بپوشاند.
وی افزود: راه اندازی بخش جراحی بیمارستان فرمهین به کمتر از سه میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که می طلبد دولت نسبت به راه اندازی این بخش در راستای رفاه عمومی گامی اساسی بردارد.
نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرستان فراهان در بین شهرستان‌های استان مرکزی کمترین اصلاح شبکه آبرسانی روستایی را سطح شهرستان های استان دارد که این ضعف، سد بزرگی در اجرای برنامه های عمرانی است.
مرکز فراگیر علوم و نجوم مشارکتی شهرستان فراهان با زیربنای ۲۲۰مترمربع و ۶ باب کلاس با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، سالن ورزشی شهدای روستای کودزر شهرستان فراهان با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، مرکز تخصصی تکثیر و پرورش زالوی طبی در بورقان با اعتبار ۱۱میلیارد ریال و ایجاد اشتغال ۲۵ نفر و ظرفیت تولید ۲ میلیون قطعه از مهمترین طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان فراهان بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار