در پی درخواست اورژانس مروست در خصوص اعزام بيمار، بلافاصله با هماهنگي مرکز فرماندهي عمليات اورژانس، بالگرد به پرواز درآمد و مصدوم اين حادثه به مرکز تروماي بيمارستان شهيد رهنمون يزد منتقل گرديد.
کد خبر: ۷۷۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ 27 August 2019

به گزارش تابناک یزد، ساعت ۱۱ و هشت دقیقه ی صبح پنجم شهریور در پی درخواست اورژانس  مروست در خصوص اعزام بيمار با شکايت کاهش سطح هوشياري و ضربه به ستون فقرات ، بلافاصله با هماهنگي مرکز فرماندهي عمليات اورژانس ، بالگرد  به پرواز درآمد و مصدوم اين حادثه به مرکز تروماي بيمارستان شهيد رهنمون يزد منتقل گرديد.

سیدحسین طباطبایی مدير روابط عمومي سازمان اورژانس استان یزد ضمن اعلام این خبر در توضیحات  تکمیلی  افزود  : صبح امروز در پي درخواست کمک از شماره امدادي ۱۱۵ و گزارش رخداد حادثه ي برق گرفتگي در شهرک صنعتي مروست ؛ بلافاصله يك كد امدادي آمبولانس به محل حادثه اعزام و پس از انجام اقدامات پايه حفظ حيات در محل حادثه؛ مصدوم به درمانگاه مروست انتقال داده شد .

وی عنوان داشت: پس از ارزیابی مجدد مصدوم در درمانگاه ، با توجه به شدت آسیب و نياز به انجام اقدامات تخصصي نوروسرجري ، مصدوم با بالگرد به مرکز تروماي استان منتقل گرديد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار