کد خبر: ۷۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲ 15 August 2015

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندارالبرز براجرایی شدن هرچه سریعتر طرح خطر جامع خطر پذیری در این استان تاکید کرد و گفت: دستگاههای اجرایی این موضوع را دردستورکار خود قرار دهند .

به گزارش ایرنا،هیربد معصومی روز شنبه در نشست بررسی خسارت های ناشی از سیل در روستای سیجان دراستان البرز افزود: دراجرای این طرح آب منطقه ای باید در بحث مهم رودخانه ای مسیرهای که در معرض خطر قرار دارند را هرچه سریعتر مورد شناسایی قرار دهد.

وی با بیان اینکه چاه های غیرمجاز از موضوعات مهم مورد توجه است ادامه داد: با اجرای طرح ویژه نیز باید در جهت تعطیلی این نوع چاهها اقدام کرد.

معاون استاندارالبرز گفت: استان البرز معین تهران بشمارمی رود و اتفاقات اخیر (سیل سیجان) گوشزدی برای مسوولان بود تا برای مقابله با حوادث طبیعی آماده تر عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس دستگاههای اجرایی باید امکانات خود را مورد بررسی قرار دهند که این موضوع مهم از دید شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز پنهان نمانده و طرحهایی درآن مطرح شده است.

معصومی گفت: موضوع مهم در مواقع بحرانی،اسکان موقت است که باید مکان یابی مناسب دراین زمینه صورت گیرد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندارالبرز توجه به وضعیت مدارس را موضوع مهمی عنوان کرد و افزود: سازمان نوسازی مدارس باید نیاز ها را دراین زمینه مورد بررسی قرار دهد چراکه از ظرفیت مدارس می توان در مواقع بحرانی نهایت استفاده را برد.

وی ادامه داد:همچنین دستگاههای اجرایی استان البرز با برگزاری مانورهای درون سازمانی باید ظرفیت ها و امکانات خود را برای مواقع بحرانی مورد ارزیابی قرار دهند.

دراین نشست توزیع 250 میلیارد ریال اعتباری که ازسوی دولت به استان البرز برای جبران خسارت سیل سیجان اختصاص یافته بود بین دستگاههای اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار