مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: اولین کاروان حجاج خوزستانی امروز شنبه از مسیر پروازی جده- اهواز وارد کشور می‌شود.
کد خبر: ۷۷۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ 17 August 2019

محمدرضا رضایی اظهار داشت: اولین کاروان‌های حجاج خوزستانی امروز طی ۲ پرواز شماره های ۱۵۰۱ و ۱۵۰۶به ترتیب در ساعت های ۱۵:۰۵ دقیقه و ۱۷:۵۵ دقیقه از فرودگاه جده وارد اهواز خواهندشد.

وی یادآور شد: آخرین پرواز حجاج استان روز دوشنبه چهارم شهریورماه ساعت ۹:۲۵ دقیقه انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان در خصوص جزییات بیشتر ورود کاوران‌های حجاج خوزستانی، بیان داشت: تعداد چهار هزار و ۱۹۵ زائر و ۱۵۶ نفر از عوامل کاروانهای زیارتی طی ۱۰ روز به فرودگاه اهواز وارد می شوند.

وی با اشاره به اینکه زائران خوزستانی در قالب ۲۹ کاروان و ۱۸ پرواز از ۱۷ تا ۲۳ تیرماه عازم بیت الله الحرام شدند، افزود: همانطور که برای اعزام این حجاج از ایرباس های ۶۰۰-۳۰۰ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) استفاده شد، برگشت آنها نیز به وسیله این نوع هواپیما ها انجام می‌شوند.

رضایی همچنین افزود: امسال طی ۶ روز زائران خوزستانی به سرزمین وحی اعزام شدند که اولین پرواز آن دوشنبه ۱۷ تیرماه از ترمینال خارجی فرودگاه اهواز در ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه انجام شد.

او خاطرنشان کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روزانه سه پرواز خود را به اعزام زائرانی خوزستانی اختصاص داد.

وی با بیان اینکه اعزام زائران حج تمتع هرساله طی ۲ مرحله انجام می شد، گفت: امسال زائرانی که از خوزستان عازم شدند، زائران مرحله اول (مدینه اول) بودند.

پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خوزستان اعلام کرد که جوان‌ترین زائر خوزستانی پنج ساله و مسن‌ترین آنها ۹۵ ساله است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: حج تمتع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار