معاون پارلمانی وزیر صمت:
معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:نمایشگاه بومی‌سازی جایگاه شناخت و بروز توانمندی‌های خوزستان است.
کد خبر: ۷۷۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 17 August 2019

سید شریف حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان که با حضور علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان همراه بود،اظهار کرد: وجود صنایع مادر همچون فولاد، نفت، پتروشیمی و نورد در استان باعث رونق تولید و اشتغال جوانان مستعد است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بومی سازی جایگاه شناخت و بروز توانمندی‌های خوزستان است، افزود: ابتکار شرکت فولاد خوزستان در برگزاری چنین نمایشگاهی ستودنی است و می‌تواند الگوی موفقی برای دیگر شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در استان و کشور باشد.

معاون وزیر صمت از اراده دولت در رفع موانع تولید سخن گفت و تصریح کرد: در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون‌ اساسی شرکت‌های مختلفی همچون فولاد خوزستان به بخش خصوصی واگذار شد. از مهمترین اهداف این حرکت، جذب سرمایه و افزایش بهرهوری بود. خوشبختانه با گذشت چندین سال از خصوصی شدن، شرکت فولاد خوزستان توانسته با افزایش تولید، جذب نیروی انسانی و دستیابی به بازارهای جهانی، خود را یکی از الگوهای موفق در خصوصی سازی معرفی کند.

علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان نیز در این بازدید با بیان این مطلب که اولویت اول و آخر فولاد خوزستان، تامین مواد و قطعات از تولیدکنندگان داخلی است، اظهار کرد: هدف گروه فولاد خوزستان از برگزاری اولین نمایشگاه بومی سازی، شناسایی توانمندی قطعه سازان، تامین کنندگان و سازندگان استان خوزستان است.

وی افزود:چیدمان نمایشگاه به گونه‌ای اجرا شد که صاحبان صنعت مرتبط با فولاد، قطعه سازان و تامین کنندگان با حضور در سالن گروه فولاد خوزستان ضمن با خبر شدن از نیازها، با مدیران و کارشناسان شرکت مستقیم ارتباط برقرار کنند و در صورت دستیابی به توافق، تفاهم نامه همکاری امضا کنند.

محمدی تصریح کرد: دو سالن دیگر نمایشگاه به ۶۵ شرکت که عمدتا در خوزستان فعال هستند اختصاص داده شد تا توانمندی های خود را عرضه کنند. بنابراین این نمایشگاه فرصت مناسبی است که فعالان بخش صنعت توانمندی، نوآوری و پشتیبانی خود را از صنایع مادر مانند فولاد نشان دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار