ایرج شهین باهر:
شهرداری تبریز در کنار خدمات عمومی و وظایفی که دارد، اهمیت زیادی برای شادی و سلامتی شهروندان قائل است و تمام سازمان‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف در بحث شادابی و سلامت مردم تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۷۷۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 17 August 2019

ایرج شهین باهر شهردار تبریز در مراسم اختتامیه همایش دو همگانی که صبح جمعه برگزار شد، با بیان مطلب فوق، گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی نشان‌دهنده اهمیت ورزش و فرهنگ‌سازی ورزشی است تا بدانیم ورزش تا چه میزان در سلامتی ما تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: با برگزاری برنامه‌های شاد، می‌توان روحیه بیشتری داشت و از مشکلات مختلف عبور کرد. شهرداری تبریز در کنار خدمات عمومی و وظایفی که دارد، اهمیت زیادی برای شادی و سلامتی شهروندان قائل است و تمام سازمان‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف در بحث اینکه مردم شاداب و سلامت باشند، تلاش می‌کنند.

شهردار تبریز اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی شهر که نشان‌دهنده زنده و پویا بودن آن است، شادابی مردم جامعه است و امیدوارم روز به روز شاهد افزایش شادابی و نشاط مردم باشیم.

همایش دو همگانی ویژه آقایان به مناسبت دهه امامت و ولایت صبح جمعه برگزار شد و شرکت‌کنندگان مسیر تعیین شده از مقابل هتل شهریار تا ورودی اصلی پارک ائل گلی را پیمودند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :