بسیجیان قائم شهر رزمایش و تمرین تاکتیک‌های امنیتی در این شهرستان برگزار کردند.
کد خبر: ۷۷۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 17 August 2019

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه قائم شهر با اشاره به اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت گرفتن آرایش جنگی برای بازدارندگی و مقابله با تهدیدات دشمن، گفت: این رزمایش با هدف ارتقای توان رزمی و افزایش سطح آمادگی نیرو‌های بسیجی برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن برگزار شده است.

سرهنگ علیزاده افزود: این رزمایش با حضور گردان‌های امام علی (ع) و بیت المقدس بمدت دو روز در پادگان سردار شهید باقرزاده قائم شهر برگزار شد.

سرهنگ مجیدی معاون اجرائی فرماندهی سپاه کربلا مازندران با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بسیجیان قائم شهر در حسن اجرای این رزمایش گفت:: رزمایش و تمرین‌های تاکتیکی بسیجیان برای آمادگی سایر نیرو‌ها در نقاط مختلف مازندران برگزار خواهد شد.

فرماندار قائم شهر نیز در این رزمایش، از تدابیر و اقدامات شایسته سپاه پاسداران درافزایش آمادگی نیرو‌های مردمی برای بازدارندگی و مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن و تامین امنیت شهروندان قدردانی کرد.

یوسف پور افزود: برگزاری موفق رزمایش امنیتی بسیجیان، ضمن ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان و بدخواهان ملت انقلابی ایران موجبات قدردانی و رضایت مندی و خرسندی آحاد مردم نسبت به مدافعان امنیت جامعه را بدنبال داشته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار