شصتمین کنسرت فرزاد فرخ خواننده موسیقی پاپ روزهای پنجشنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ مرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 17 August 2019

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری «آوازی نو»، شصتمین کنسرت فرزاد فرخ خواننده موسیقی پاپ روزهای پنجشنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ مرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. این خواننده موسیقی پاپ اواخر تیرماه (۳۱ تیر ۱۳۹۸) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به صحنه رفت و پس از آن استقبال و تقاضای هوادارانش باعث شد تا این کنسرت برای دو شب دیگر هم تمدید شود.

کنسرت فرخ با اجرای «تو مال منی» آغاز و پس از آن وی به هوادارانش گفت: تا کنون ۵۸ اجرا در تهران به صحنه برده‌ام تا در این اجراها در خدمت مردم باحال و خونگرم تهران باشم. به کنسرت انرژی مثبت، خوش آمدید.

محوریت قطعه‌هایی که در این کنسرت اجرا شد از آلبوم «انرژی مثبت» بود و این خواننده با اجرای آهنگ‌هایش تلاش کرد تا انرژی کنسرت را در تمام طول زمان اجرا حفظ کند.

فرخ در جای دیگری از این کنسرت گفت: «توی این حال خوب با این انرژیِ مثبت همه شما، حتما خدا جور دیگه ای اینجاست، پس برای شفای تمام مریض‌ها دعا کنیم. خدایا دل مردم ما رو همیشه شاد کن.»

«در خواب تو را دیدم» قطعه‌ای بود که فرخ آن را به تمام کسانی که از میان ما رفته‌اند تقدیم کرد این در حالی بود که«دردانه قلب منی» و «به هوای تو» قطعه‌های بعدی بودند.

فرزاد فرخ در جای دیگری از کنسرتش گفت: طرفداران من از نسل‌های مختلف هستند؛ بچه‌های ۴ یا پنج ساله تا مردان و زنان ۶۰ ساله در میان هوادارانم هستند. پس باید برای همه این سلیقه‌ها کار داشته باشم. اگر «رویای من» را می‌خوانم دلیل نمی‌شود که «هوا تو» را نخوانم. امیدوارم قطعه جدیدم هر چه زودتر مجوز بگیرد تا بتوانم اجرایش کنم.

«دیوونه برگرد هنوز عاشقتم»، «باز نم بارون»، «رویای من»، «تمام من برای تو»، «اهل عاشقی»، «لبخند»، «گل سرخ» و «دیوار» برخی دیگر از قطعه‌هایی بودند که در کنسرت شب گذشته فرزاد فرخ اجرا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار