مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در چهار سالی که خط یک قطار شهری مشهد به بهر‌ه‌برداری رسیده 120 میلیون مسافر با این خط جا‌به‌جا شده‌اند.
کد خبر: ۷۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 15 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی قاسم طاهری در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با حجم مسافر در خط یک قطار شهری مشهد اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد چهارمین سال از بهره‌برداری را سپری می‌کند و در این مدت 120 میلیون مسافر توسط خط یک قطار شهری مشهد جا‌به‌جا شده‌اند.

وی افزود: آمار روزانه قطار شهری از 130 هزار نفر نیز فراتر رفته و امیدواریم از مهر ماه نیز به این رقم 20 درصد اضافه شود و ما شاهد حضور نزدیک به 160 هزار نفر در خط یک قطار شهری مشهد باشیم.

طاهری بیان کرد: محور اصلی آینده مشهد در بحث حمل و نقل عمومی مانند تهران، مترو خواهد بود و در دنیا متروها کانون تجمع، اتفاقات مهم و اطلاع‌رسانی است و سعی می‌شود تا نیازهای اجتماعی، فرهنگی و ارزاق مردم در ایستگاه‌ها برطرف شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد تصریح کرد: لحظاتی که مردم در مترو هستند زمان‌های آزادتری است و ما باید از این ظرفیت در مترو شهر مشهد نیز استفاده کنیم و 130 هزار نفر مسافر خط یک قطار شهری مشهد در روز به صورت میانگین 20 دقیقه همراه ما هستند که این خود ظرفیت بسیار خوبی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار