وی افزود: آمار روزانه قطار شهری از 130 هزار نفر نیز فراتر رفته و امیدواریم از مهر ماه نیز به این رقم 20 درصد اضافه شود و ما شاهد حضور نزدیک به 160 هزار نفر در خط یک قطار شهری مشهد باشیم.
طاهری بیان کرد: محور اصلی آینده مشهد در بحث حمل و نقل عمومی مانند تهران، مترو خواهد بود و در دنیا متروها کانون تجمع، اتفاقات مهم و اطلاعرسانی است و سعی میشود تا نیازهای اجتماعی، فرهنگی و ارزاق مردم در ایستگاهها برطرف شود.
مدیرعامل شرکت بهرهبرداری قطار شهری مشهد تصریح کرد: لحظاتی که مردم در مترو هستند زمانهای آزادتری است و ما باید از این ظرفیت در مترو شهر مشهد نیز استفاده کنیم و 130 هزار نفر مسافر خط یک قطار شهری مشهد در روز به صورت میانگین 20 دقیقه همراه ما هستند که این خود ظرفیت بسیار خوبی است.